Pistävä HIEN haju RASKAUSAIKANA-apua

• Viestiketjun aloittaja mätäkala
  • Ensimmäinen viesti
mätäkala
Hei!
Onko muita, ketkä kärsivät/ovat kärsineet järjettömästä hien hajusta raskausaikana?
Olen rv 10 menossa, ja hien haju on nyt jo karmiva. Paheneeko tämä entisestään, ja mikä neuvoksi kyseiseen vaivaan?

Apteekin TripleDry dödö ei tunnu enää tehoavan, hajua muodostuu silti (ja se on aivan järkyttävää!).

Onko keinoja tai dödöjä mitkä varmasti auttavat??

Olen kaikenlisäksi työssä, missä kuuluisi tuoksua hyvälle :hmph: :( Ja se ei oikein tahdo onnistua.

vieras
apteekissa on muitakin tehokkaita kokeile niitä ja käske neuvolassa tarkastaa kaikki mahdollinen, jottei joku hormoni tms. toiminta ole pielessä. siitähän voi aiheutua vauvallekin vaaraa.

mätäkala
no hei, oikeesti, haisen hielle, ja todella pahalle sellaiselle. Raskaus herkistää hajuaistia, sen tiedän, mutta ei se nyt mun hienhajua voi näin paljon pahentaa. Kyllä tässä on kyse ihan pahanhajuisesta hien hajusta.
Ja kiva, kun joku muu ei kärsi tällaisesta,mut tosi kiva saada tollasii kommentteja. Luuletteks että mä nautin tästä hien hajusta.

Oon varma ettei oo pysyvää, ekassa raskaudessa sama homma.
Mieskin sanoo tästä, että haisen kovemmalla hielle, kun kysyn. Mutta onneksi hän rakastaa minua hien hajusta huolimatta :heart: Ja vaavi on niin toivottu ja rakastettu, että hänen vuokseen kärsin kovatsa hien hajusta vaikka loppu elämäni :D

Mutta siis, neuvoja pliis. Ei kauhisteluja tarvita, kun itse jo saan asiaa kauhistella tarpeekseni.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
apteekissa on muitakin tehokkaita kokeile niitä ja käske neuvolassa tarkastaa kaikki mahdollinen, jottei joku hormoni tms. toiminta ole pielessä. siitähän voi aiheutua vauvallekin vaaraa.

Siis voiko tää asia johtua jostai hormonihäiriöstä? minullahan ei ole yhtään lasta, vaan ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon.
Apua, pitäisiköhän minun kysyä neuvolasta tai jostai muualta... iiikkks. nyt tästä tuli kauhee huolen aihe. :(

vieras
Jos ihos kestää, niin pese välillä astianpesuaineella kainalot, se puhdistaa riittävän perusteellisesti dödönjämät ja hienhajun. Ja vaihda Triple Dry Absolut Torriin.

Tää auttaa ihan oikeasti. Toi astianpesuaine voi kuulostaa hurjalta, mut kun kokeilet kerran tai pari niin huomaat, että siinä on järkeä.

vieras
Mulla taas haisee alapää. Aluksi luulin et olis valkovuodosta mut nyt oon aatellu et jos tulis vaikka pissasta, jos pääsis karkailemaan vähän huomaamatta. Niin ja oon siis raskaana n.vko16.

konstit on monet
Sitä laitat reilusti ja pyyhit sit paperilla kainalot puhtaiksi siitä.Tämä tehdään siis puhtaisiin karvattomiin kainaloihin.

Toinen konsti pyyhi kainalot omenaviinietikkaan kastetulla pumpulilla.

Bakteerit aiheuttaa kainalossa sen hajun itse hiki ei haiset paitsi ne hormonit.
Siis toi etikka muuttaa ph:ta bakteereille epäsuotuisiksi.
Nää ei sit ollu mikään hupijuttu vaik toi hammastahna muakin epäilytti...

ap
Niin, voiko olla, että mussa on joku hormonaalinen vika? pitäiskö mun kysyä neuvolasta teidän muiden mielestä, et voisko ne kattoo musta hormoniarvot. Enää en kestä yhtään keskenemnoa.
Äähhh, kuulostan varmaan tyhmältä :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
anna haista vaan, mullakin oli raskausaikana kauhee hikihaju kokoajan, ei auttanut mikään.loppui sitten kun lopetin imetyksen.
No just, ap:han sanoi ettei voi töissä haista. Hienhaju on kamalaa, minä kyllä annan täydet pisteet siitä että yrittää olla haisematta. Olis hirveetä jos työkaveri haisis.

Yhteistyössä