Rinsessapa tarkotin tolla ultra jutulla lähinnä sitä, kun se mun viime raskaushan meni kesken viikolla 19+5,(eli tavallaan mulla niinkun tänään) niin en vaan voi olla ajattelematta, että tääkin menee
Tiedän kyllä että sydän lyö, eihän pieni voi potkia, jos sydän ei pelaa, mutta se ei nyt sano paljon mitään.... Sydän voi sykkiä, vaikka vauvalla kaikki ei olisikaan kunnossa
Saksassahan ne ultrasivat mut silloin, kun valitin niistä supistuksista, ja ne sanoivat että kaikki on ok.. No sitten tahtoivat vielä ultrata alakautta..eipä ollutkaan kaikki enää ok..toinen tyttö oli jo synnytyskanavassa :'( Tästä on jäänyt mulle ihan kamala pelko, eikä oiken uskalla iloita vieläkään kunnolla.. Tiedän kyllä, että tässä raskaudessa ei ole riskejä läheskään niin paljon kun edellisessä, mutta silti muistan tyttöjen kuoleman kun se olisi ollut eilen... Toissapäivänä oli tyttöjen puolivuotis päivä muutes :heart: En siis tarkota, ettei vaunuja osteta, jos vauva on vammanen tai vastaavaa.. En vaan tahdo ostaa niitä turhaan... Ymmärrätköhän vieläkään mun pointtia, kun oon aika huono kirjoittelemaan selkeästi
Tosi hyvä
Sartsa että kävit nyt siellä Kelassa, ja kaikki tähän asti selvinny tieto on hyvää! :hug: Oon tosi onnellinen sun puolesta!
Kerros sitte tarkemmin mitä ne ens viikolla sitte sanoo
TiiaRiitta mäkin oon kuullu, että tapiolan vauvavakuutus on parhaimpia mitä on, eikä siinä oo kuulemma läheskään niin paljon porsaanreikiä, kun vaikka esimerkiksi Pohjolan omassa.. Silti me varmaan Pohjolasta otetaan, kun ei jaksa alkaa muuttamaan mitään vakuutuksia yhtiöstä toiseen.. Liikaa vaivaa tälläselle laiskalle
Lelluriina sinuna kysyisin tota permisjuttua ihan kampaamosta, ne varmaanki tietää kannattaako ottaa vai ei..
Hyvä, etä sun poika olikin sitten kunnossa! :hug:
Oon
Tuikku Sartsankans samaa mieltä, eli soitappas neuvolaan ja kysäse tosta verenpurkaumasta! Ja kerro sitten meillekin mitä ne sanoivat, että jos itellekin tulee, niin on edes vähän tietoa siihen liittyen
Voi
Patience miten sulosta sun koulukavereilta! :heart: Mäkin muistan kun sain työkavereilta kortin kun oltiin menty kihloihin, se oli laitettu mun työvaatekaappiin, ja kun menin töihin ja löysin sen niin meinasin käydä itkemään kun se oli niin suloista, ja oli kumminkin 'vaan' kortti
Ai sä nyt meinaat lomailla elokuulle asti? Kyllähän sitä tekemistä aina keksii, tuskin tulee olemaan työn ja tuskan takana
Mulla on vapaa viikonloppu ja mun muutama kaveri tulee meille yökylään
Mies lähtee evakkoon ja me tytöt tullaan tänne pitämään hauskaa!
Ootan sitä tosi kovasti! Meinataan ensin lenkkeillä, sitten käydä kaupassa, tehdä ruokaa ja saunoa ja tietysti juoruta
Oi vitsit kun tulee olemaan kivaa!!
Minni ja Mini 19+5 :heart: