No tän maman oli ainakin karkottanu nää kaksplussan sivut, kun eilisen nää ainaki meillä pätki tosi pahasti! Mutta ainaki nyt näyttää pelittävän!
Bola-koru tuli postissa tänään! Tää on niin ylisöpö! :heart: Nyt Mini voi kuunnella kilkutusta mahaan
Kerros
tuikku sitten et miten ultra meni! Voi harmi, kun taitaa teidän matka jäädä tekemättä! :/ Mutta kun taas ajattelee asian valosaa puolta, niin mielummin niin päin, että ei pääse matkalle ja on suomessa kun, että ei pääsis kotiin jostain ulkomailta, musta se olis ihan kamalaa! Jos ette pääse, niin toivottavasti saatte edes rahat takasin, ettei turhasta sit tarvis maksaa!
Voi ompa sulla
vauvahaaveita jo iso sf-mittakin! Voi, että sun maha on varmaan ihana! Milläs vikoilla noi alkaa tota sf:fää muutes mittailemaan? Tai, että meillä neuvola on ens viikolla vissiin ainakin, niin mitäs luulette, että mitataanko vielä?
Tytöistä neuvolantäti kyllä mittas jo viikolla 18 kun tahto tietää kuinka iso mun maha ihan mitoissa on kun se silminkin oli niin iso, mutta en kyllä yhtään muista paljon se oli.. Nyt mun mielestä mun maha on kasvanut tosi paljon, verrattuna mitä oli vaikka muutamakin viikko sitten. Pakko oli alkaa kaivamaan isompia työvaatteita, kun ei mee housuista enää nappi kiinni!
Patience ihana kuulla, ettei sulla ole raskausajan diabetestä nyt tässä raskaudessa :hug:
Miks sulla on kontrolliultra? Kuuluuko se teillä kaikille vai onkos tää joku muu juttu?
Varmasti ihanaa nähdä taas tyttöä! :heart:
Hei
tuikku mitä kaikkea tossa vauvakirjassa on? Tai siis ne kysymykset ym. Mulle on kauheen tärkeetä ostaa hyvä vauvakirja ja tässä on nyt tullu nähtyä vaikka minkälaista jokaisen kaverin lapsella, mutta mikään ei vielä oo oikein sytyttänyt.... Tahtoisin samantyylisen mikä mulla oli pienenä, ja tehdäänhän sellasia ihan samannäkösiä, mutta sisko osti sellasen tytölleen ja sehän on ihan paska nykyään! Ei melkein mitään mahdu kirjottamaan ja melkein mitään kivoja täyttö juttuja oo enään! Saako noita tollasia vauvakirjoja minkälaisen ostit/ostat niin mistään vaikka suomalaisesta kirjakaupasta, että pääsis selailemaan? En tahtois tilata netistä mitään tollasta sen takia, koska en pääse sitten kattomaan niitä täyttömahdollisuuksia
Mä olen kanssa meinannu tilata vauvalehden, mutta en nyt sitten tiedä tilaanko sittenkään, kun on niin vaikeaa päättää
Tilaan tällähetkellä miljoonaa lehteä ja lopetin kyllä nyt ainakin kolme eri lehteä, niin toisaalta vois sen vauvalehden tilata, kun oon niitä lukenu ja tuntuu mun mielestä ainakin paljon paremmalta kun vaikka kaksplus.. Tai on enemmän odottajalle asiaa
..Vaikeeta!
Mitens
titityy sun ultra menikään?
Pähkinäkö sua
Sartsa on valveilla pitänyt kun et oo paljoo saanu nukutuks?
On harvinaisen ärsyttävää kun nää pienet tuppaa alkaa jumppaamaan aina kun ite tahtois mennä nukkumaan ja sit mua ainakin vaan alkaa naurattaa kun meitin toista siellä mahassa touhuamassa
Minni ja Mini 21+2 :heart: