Hakutulokset

1. A

Te jotka ette oo antanu D-vitaminia lapselle...

Minä kans tunnustin neuvolassa, etten antanut tälle meidän pienemmälle alkuun. Kun sillä oli maha muutenkin aivan sekaisin ja halusin karsia myös noi tipat, jotka esikoisella jonkun verran aiheutti vaivaa. No sit kun löyty pahimmat allergian ja vaivojen aiheuttajat niin olen koettanut kyllä...
  2. A

Haittavaikutusilmoitukset H1N1-rokotteesta

Niin just näin. Mutta senpä takia just julkisuudessa pitäisi sitten tän koko hässäkän mentyä näkyä se rehellinen raportti myös haittavaikutuksista, joita JOTKUT ovat saaneet. Eivät kaikki tai edes suurin osa. Mutta jos sellaista ei näy vaan kaikki on vaan ajallista sattumaa, niin sit kyllä...
  3. A

Kirppariasiaa

Taisinkin todeta jollekulle tuolla, että todennäköisesti teet paremman tilin hinnoittelemalla isomman määrän edullisesti kuin viemällä vähän ja laittamalla kalliit hinnat. Itse en ainakaan osta 4 euron lastenkirjoja enkä monen euron vaatteita - niitä saa myös alesta uutena samaan hintaan. Totta...
  4. A

Haittavaikutusilmoitukset H1N1-rokotteesta

Ja minä tiedän jo useampia, jolla niitä on tullut. Siis sellaisia, että lääkärissä on otettu tutkimuksiin ja epäilty johtuvan rokotteesta (esim. eräs lapsi alkoi pyörtyilemään ja toiselle tuli kasvohalvausoireita). Ja ihan tätä olen miettinyt, että näinköhän niitä koskaan saadaan julkisuuteen...
  5. A

eipäs sitten ole kun 75e jolla ostaa kaikille joululahjat:(

Voisitko antaa kummilapsille lahjaksi lupauksen jostain kivasta ajanvietosta yhdessä esim. alkuvuodesta, jos sulla on sillon helpompaa?
  6. A

mitä te "köyhät" ostatte lapsillenne

Just näin.
  7. A

eipäs sitten ole kun 75e jolla ostaa kaikille joululahjat:(

Mutta muut asiat ei välttämättä aina ole niin kuin ajatteli. Esimerkiksi meillä oli ajateltu ostaa joululahjat veronpalautuksista, kun muuten kuukaudet menee melko lailla kädestä suuhun näin hoitovapaalaisena. Ei satuttu tietämään ennalta, että osuu lomautusnakki just miehen kohdalla ja...
  8. A

mitä te "köyhät" ostatte lapsillenne

Siis jokainenhan ostaa mistä haluaa. Mutta tuo alkuperäinen viesti oli kirjoitettu kyllä aika provosoivaan sävyyn, niin että siitä välittyi sellainen ajatus että kaikki jotka ostavat käytettyä lahjaksi saisivat hävetä ja olla ennemmin ostamatta mitään, jos ei uutta ole paketissa? Jos meidän...
  9. A

Voi kurja :( kävin eilen kirppareilta ettimäss lapsillenijoululahjoja mutta eipä ollut mitään ....

Näinhän se on. Mutta silti kannattaisi mielestäni joko ennemmin säästää kerralla enemmän myytävää tai ottaa vaikka pöytä kaverin kanssa kuin hinnoitella ihan päättömän korkealle tavaransa. Enemmän sitä rahaa tulee niin, että paljon tavaraa liikkuu edukkaalla / kohtuuhinnalla kuin että koettaa...
  10. A

Nextillä uudet nettisivut

Nextin vaatteet on ihania... kun vaan olis rahaa...
  11. A

Onko tämä nigeriläishuijaus?!

Yleensäkin viimeistään siinä vaiheessa kannattais asiassa jos toisessa hälytyskellojen soida, mikäli muka pankista ollaan yhteydessä sähköpostilla B)
  12. A

Ensi viikolla luvataan Etelä-Suomeenkin -20 asteen pakkasia :O

Nimenomaan! Ja kaikki enemmän kuin miinus kymmenen on liikaa!
  13. A

Vauhtaako kenenkään 2,5 v puheesa kirjainten paikkoja?

Ihan normaalia. 5-6 vuotiaana tuon pitäisi alkaa poistumaan. Samoin kuin siihen koulun alkuun mennessä olis ihanteellista, että kaikki äänteet olis hallussa.
  14. A

Mitä ajattelet, jos mies lakkaa yks kaks käyttämästä sormusta?

Totta, minäkin otan sinne salille mennessä pois vaan niiden komeiden lihaskimppujen takia :D
  15. A

No siis, onhan se ihan mahdollista, että on eronnut. Mutta todennäköisempänä pitäisin sitä, että sormus on muuten vaan jossain muualla. Ja jos ei mitään muutosta ole muuten tapahtunut, niin ei sekään nyt oikein erosta kertois? Siis jos ei ole mitenkään tavallista väsyneemmän, surullisen, äkäisen...
  16. A

käräjäoikeudesta

Ei oo jenkkileffajuttu: Todistajalla on oikeus kieltäytyä todistamasta, jos hän on asianosaisen lähisukulainen (puoliso, entinen puoliso, kihlattu, sukulainen suoraan etenevässä ja takanevassa polvessa tai tällaisen sukulaisen puoliso tai entinen puoliso, sisarus tai sisaruksen puoliso).
  17. A

Niin joo ja mun piti sanoa vielä, että minä ja mies myös otetaan sormukset pois 99% kerroista kun käydään punttisalilla ja itse varsinkin tosi usein unohdan sormuksen sit laittaa takaisin. Että toivottavasti nyt ei joka kerta työpaikalla ajatella, että ollaan erottu ja sit taas yhdessä.. viikon...
  18. A

Näin. Meillä mies ei välillä käytä sormustaan kun se tuntuu liian pieneltä eikä ole saatu aikaiseksi viedä suurennettavaksi.

Yhteistyössä