Mitä ajattelet, jos mies lakkaa yks kaks käyttämästä sormusta?

• Viestiketjun aloittaja se toinen?
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Aviokriisi... Ainaki kokemuksieni perusteella... Jonkun aikaa tuli uus entistä ehompi sormus ja mieskin hymyili jälleen...
jonkun aikaa tuli uus sormus? Mitäs yrität oikein kertoa?? Siis jonkun ajan kuluttua tuli uusi sormus? Kerro nyt kunnolla älä sössötä!
Ymmärsit siis pointtini ;) jonkun ajan kuluttua...

Ootsä vähän ääliö?
Mitä siitä pitäisi ajatella? Olen ollut 22 v naimisissa, lopettanut itse sormuksenkäytön n. 20 vuotta sitten raskaana ollessani, koska se alkoi puristaa. Ei mennyt huonosti suhteessa. Mieheltäni takavarikoin sormuksen sormesta vajaa puoli vuotta sitten, kun totesin sen puristavan aika pahasti. Mieheni ei olisi halunnut luopua sormuksesta, mutta häntä ei haittaa minun sormuksettomuuteni. Ei ole edes tullut mieleen, että joku bimbo voisi luulla, että ollaan eroamassa tms.

Niin joo ja mun piti sanoa vielä, että minä ja mies myös otetaan sormukset pois 99% kerroista kun käydään punttisalilla ja itse varsinkin tosi usein unohdan sormuksen sit laittaa takaisin. Että toivottavasti nyt ei joka kerta työpaikalla ajatella, että ollaan erottu ja sit taas yhdessä.. viikon päästä erottu ja niin edelleen...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ootsä vähän ääliö?:
Mitä siitä pitäisi ajatella? Olen ollut 22 v naimisissa, lopettanut itse sormuksenkäytön n. 20 vuotta sitten raskaana ollessani, koska se alkoi puristaa. Ei mennyt huonosti suhteessa. Mieheltäni takavarikoin sormuksen sormesta vajaa puoli vuotta sitten, kun totesin sen puristavan aika pahasti. Mieheni ei olisi halunnut luopua sormuksesta, mutta häntä ei haittaa minun sormuksettomuuteni. Ei ole edes tullut mieleen, että joku bimbo voisi luulla, että ollaan eroamassa tms.
Kylläpäs älähdit :D
On se vaan ihmetystä porukassa herättänyt, sillä miehessä ei ole tapahtunut laihtumista/lihomista tms, sormus vaan on hävinnyt.

he
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On se vaan ihmetystä porukassa herättänyt, sillä miehessä ei ole tapahtunut laihtumista/lihomista tms, sormus vaan on hävinnyt.
Ja kuten tästä ketjusta huomaat, sille voi olla kymmenen muuta syytä kuin se, että olisi eroamassa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Niin joo ja mun piti sanoa vielä, että minä ja mies myös otetaan sormukset pois 99% kerroista kun käydään punttisalilla ja itse varsinkin tosi usein unohdan sormuksen sit laittaa takaisin. Että toivottavasti nyt ei joka kerta työpaikalla ajatella, että ollaan erottu ja sit taas yhdessä.. viikon päästä erottu ja niin edelleen...
Tuo nyt on eri juttu.
Mutta tämä ihminen on pitänyt sormusta jatkuvasti, nyt ei.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja he:
Ja kuten tästä ketjusta huomaat, sille voi olla kymmenen muuta syytä kuin se, että olisi eroamassa.
Niin voi :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Sormus puristaa. Kadottanut sen. Töissä ei saa pitää sormuksia. Remppaa.
Yksi sormus on toisessa kädessä, vasen nimetön tyhjä... Töissä saa pitää (kuten tähänkin asti).
Yritätkö sä nyt saada täältä haluamasi vastauksen että joo, eroamassa on?

No siis, onhan se ihan mahdollista, että on eronnut. Mutta todennäköisempänä pitäisin sitä, että sormus on muuten vaan jossain muualla. Ja jos ei mitään muutosta ole muuten tapahtunut, niin ei sekään nyt oikein erosta kertois? Siis jos ei ole mitenkään tavallista väsyneemmän, surullisen, äkäisen tai vastaavasti iloisen, laihtuneen, lihoneen, pohtivan näköinen :D Siis ihan niinku ennen, mutta sormus puuttuu. Joo, en laittais rahaa likoon eron puolesta.

,
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mieluummin mahd. pettäjä ensin jättää, ja sitten vasta hankkii uuden.
No siksihän kysyinkin ;)
Ja mies ei tee sellaista työtä, jossa ei sormusta voisi esim. turvallisuussyistä pitää. Toivossa on hyvä elää :p
Älä toivo perheenrikkoutumista, se kuulostaa aniin kovin itsekeskeiselle ja vajaamieliselle...

Yhteistyössä