Mitä ajattelet, jos mies lakkaa yks kaks käyttämästä sormusta?

• Viestiketjun aloittaja se toinen?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
No siis, onhan se ihan mahdollista, että on eronnut. Mutta todennäköisempänä pitäisin sitä, että sormus on muuten vaan jossain muualla. Ja jos ei mitään muutosta ole muuten tapahtunut, niin ei sekään nyt oikein erosta kertois? Siis jos ei ole mitenkään tavallista väsyneemmän, surullisen, äkäisen tai vastaavasti iloisen, laihtuneen, lihoneen, pohtivan näköinen :D Siis ihan niinku ennen, mutta sormus puuttuu. Joo, en laittais rahaa likoon eron puolesta.
On se välillä kuin kesälaitumille päässyt hieho ;)

Vaimo
Tai sitten se on alottanut uuden harrastuksen, kuten aikidon tms. Siinä kun kaveri täräyttää/puristaa oikeesta kulmasta, niin saattaapi sattua, jos on sormus sormessa. Mun mies ottaa sen pois harkkoihin mennessä ja saattaa unohtaa pariks päiväks ;) Laittaa sen auton avaimiin roikkumaan, että pysyy tallessa. Minä sitten välillä kyselen, että mentäskö taas naimisiin ja ojennan avainnippua :D

Tajusin justiin, että tuohan saattaa jollekin kuulostaa epäilyttävältä - että ottaa harkkoihin mennessä pois... XD

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Tai sitten se on alottanut uuden harrastuksen, kuten aikidon tms. Siinä kun kaveri täräyttää/puristaa oikeesta kulmasta, niin saattaapi sattua, jos on sormus sormessa. Mun mies ottaa sen pois harkkoihin mennessä ja saattaa unohtaa pariks päiväks ;) Laittaa sen auton avaimiin roikkumaan, että pysyy tallessa. Minä sitten välillä kyselen, että mentäskö taas naimisiin ja ojennan avainnippua :D

Tajusin justiin, että tuohan saattaa jollekin kuulostaa epäilyttävältä - että ottaa harkkoihin mennessä pois... XD
Totta, minäkin otan sinne salille mennessä pois vaan niiden komeiden lihaskimppujen takia :D

Ootsä vähän ääliö?
Onneksi en ole työpaikalla, jossa ihmisillä on niin vähän tekemistä, että oikein porukalla ehtivät tuollaista pikkuasiaa miettimään. Tai ovatkohan ne muut huomanneet asian vain siksi, että sinä kieli pitkällä kyttäät miestä niin tiiviisti, että huomaat sormuksen puuttumisen?

Onneksi itse työskentelen miesvaltaisessa työyhteisössä, ja kaikilla naispuolisillakin työkavereilla tuntuu olevan korvien välissä aivot.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ootsä vähän ääliö?:
Onneksi en ole työpaikalla, jossa ihmisillä on niin vähän tekemistä, että oikein porukalla ehtivät tuollaista pikkuasiaa miettimään. Tai ovatkohan ne muut huomanneet asian vain siksi, että sinä kieli pitkällä kyttäät miestä niin tiiviisti, että huomaat sormuksen puuttumisen?

Onneksi itse työskentelen miesvaltaisessa työyhteisössä, ja kaikilla naispuolisillakin työkavereilla tuntuu olevan korvien välissä aivot.
Kuka työpaikasta on puhunut? ;)
Jännä juttu, että nainen leimataan heti bimboksi, kun tällaisia "ääneen" ajattelee.

vieras
en mitään. omat sormukset on ollu jo vuosia pois. pienennetty kahteen kertaan ja silti liian väljät, pelkään hukkaavani. enkä oikein koskaan oppinut pitämään sormuksia, helpompi olla ilman.

lvi asentajan vaimo
no esim. minun miehellä jäi sormus kiinni oven 'kahvaan' ja vääntyi eikä meinattu saada sitä edes irti. Nyt sormus korjattavana ja sormikin yhä ihan turpeena.

Ja on ennen pitänyt aina sormusta sormessa.

Puhutkohan minun ukosta?

gil
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen?:
Siis kihla/vihki, kumpi nyt kelläkin vasemmassa nimettömässä yleensä on. On tähän asti pitänyt sitä aina, nyt ei enää ja tiettävästi on vielä vaimonsa kanssa.
Ajattelisin, että suhde on kehittynyt siihen pisteeseen, että ulkoisia merkkejä ei enää pidetä niin tärkeinä.

hjk
Siis kihla/vihki, kumpi nyt kelläkin vasemmassa nimettömässä yleensä on. On tähän asti pitänyt sitä aina, nyt ei enää ja tiettävästi on vielä vaimonsa kanssa.
Mä tiedän parhaillaan yhden työkaverin, joka on asumuserossa, muttei ole kertonut sitä kuin aivan parille ihmiselle. Ja olemme luvanneet olla kertomatta. Jos joku kysyy mitä vaimolle kuuluu niin vastaa "hyvää". Ja puhuu me muodossa tarpeen tullen.

Tyypillä voi toki olla ihottumaa, sormus hukassa, jäänyt vain johonkin hyllyn reunalle eikä muista ottaa sitä (kuten itselleni käy aika usein)

hjk
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ootsä vähän ääliö?:

Kuka työpaikasta on puhunut? ;)
Jännä juttu, että nainen leimataan heti bimboksi, kun tällaisia "ääneen" ajattelee.
Me äidit tavataan harvoin muita miehiä kuin työkavereita, kaupan kassoja ja lääkäreitäå :)

*
Mä oon aina kattonu ihmisten käsiä ja sormuksia ja kyllä mä huomaan jos lähipiiristä joku jättää sormuksen pois :) Yleisin ajatus on että on eronnu, toki näitä syitä voi olla muitakin. Mites muuten te jotka ootte hukannu sormuksen, ettekö osta uutta tilalle? Mä kyllä ostaisin uuden. Kihla on harvoja koruja jota käytän koko ajan. Olis tosi orpoa ilman sitä...

Mun mies piti sormusta muutaman vuoden koko ajan, mutta kun töissä pari kertaa kävi lähellä ettei sormus litistänyt sormea poikki niin se jätti rinkulan pois. Muistaakseni ei olla kuitenkaan erottu, ainakin se hyvin viihtyy kotona ilmankin rinkulaansa.

vieras
no heh en ajattele yhtään mitään! ei sormuksia oo pakko pitää vaikka kihlois/naimisissa onki! meidän liitto ei ainakaan ole sormuksista kiinni ja ukko muuten ei käytä vihkisormusta kun se on jäänyt pieneksi :) mut minä kyllä käytän kihla--ja vihkisormusta . ei mua häiritte vaikkei ukolla ole,sormus ei oo muutaku koriste...liitto on sitten jotain ihan muuta ;)

Manna
No jos kyse on mun miehestä niin hävitti sen. 2 kuukautta myöhemmin löytyi kuitenkin meidän lipastosta, jonne ilmeisesti meidän taapero oli sen vienyt.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä oon aina kattonu ihmisten käsiä ja sormuksia ja kyllä mä huomaan jos lähipiiristä joku jättää sormuksen pois :)
En siis ole ainoa...

ps. sormus on edelleen poissa ;) Allergiaa ei voi olla, koska toisessa kädessä sormus on.

Yhteistyössä