:(
näin ikävästi asia on ja se ottaa päähän ja lujaa tekisi mieli ottaa pikavippi tai joku muu laina.
Mutta muut asiat ei välttämättä aina ole niin kuin ajatteli. Esimerkiksi meillä oli ajateltu ostaa joululahjat veronpalautuksista, kun muuten kuukaudet menee melko lailla kädestä suuhun näin hoitovapaalaisena. Ei satuttu tietämään ennalta, että osuu lomautusnakki just miehen kohdalla ja palautukset meni sit ihan arkeen. Voishan samalla tavalla tulla vaikka joku pitkäaikaisempi sairastuminen - tutkimukset ja lääkkeet veis rahaa, joutuis jäämään töistä. Voi saada potkut eikä uutta työtä löydy ihan heti. Voi tulla kotona joku isompaa remonttia vaativa juttu, joka sotkee tiukan talouden. Auto voi levitä pahanpäiväisesti ja sen laittaminen ei varsinkaan täällä pk-seudulla ole halpaa. Ja aika usein olen huomannut, että ikävilä sattumilla on vielä taipumusta kasaantua samaan syssyyn.Alkuperäinen kirjoittaja v:no miksi ei ole kuin tuo summa.eikös joulu aina ole samaan aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja v:no miksi ei ole kuin tuo summa.eikös joulu aina ole samaan aikaan?
olisit siirtänyt laskujen maksut tammikuulleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:no miksi ei ole kuin tuo summa.eikös joulu aina ole samaan aikaan?
summalla on myös elettävä lapsilisiin asti. tilille jäi siis 75e kun maksoin laskut. bensaa pitää ostaa,ruokaa,lahjoja,lapsen lääkkeitä.
kyllähän mä helvetti tiesin et joulu on tulossa mutta mitä se siihen vaikuttaa jos rahaa ei ole niin sitä ei ole!
Voisitko antaa kummilapsille lahjaksi lupauksen jostain kivasta ajanvietosta yhdessä esim. alkuvuodesta, jos sulla on sillon helpompaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:no miksi ei ole kuin tuo summa.eikös joulu aina ole samaan aikaan?
summalla on myös elettävä lapsilisiin asti. tilille jäi siis 75e kun maksoin laskut. bensaa pitää ostaa,ruokaa,lahjoja,lapsen lääkkeitä.
kyllähän mä helvetti tiesin et joulu on tulossa mutta mitä se siihen vaikuttaa jos rahaa ei ole niin sitä ei ole!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olisit siirtänyt laskujen maksut tammikuulleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:no miksi ei ole kuin tuo summa.eikös joulu aina ole samaan aikaan?