Hakutulokset

1. I

Gallup: oletko sairastanut vesirokon?

Jep. Nuorimmainen sairasti vesirokon vastasyntyneenä ja vyöruusun kun oli 1v. Lapsilla tuo vyöruusu on kait harvinainen. Poika reppana oli todella kipeä :/
  2. I

Paljon jäi kiloja sairaalaan kun kävit synnyttämässä?

No kyllä tietysti se lapsikin painaa toki sen käsitän, mutta jos paino on synnyttämään lähtiessä 53kg ja sairaalasta päästessä 53kg niin mitä siitä on jäänyt? Minulla kyllä oli kolmannen aikaan niin paljon nesteitä tiputettu että turvoksissa olin kun sairaalasta pääsin. Neljännen kohdalla...
  3. I

Minkä ikäisenä olet muuttanut pois kotoa / lapsesi on muuttanut pois kotoa (omaan tai esim. poika- tai tyttöystävän kanssa samaan)

Töitä tekemällä. Esim. hoitoapulaisen hommia sai helposti. Viikonloput tuli oltua töissä ja viikot koulussa. Minulla oli pieni asunto johon sain asumistukea ja pärjäsin ihan hyvin.
  4. I

Minkä ikäisenä olet muuttanut pois kotoa / lapsesi on muuttanut pois kotoa (omaan tai esim. poika- tai tyttöystävän kanssa samaan)

Muutin pois 16v. Kotipaikkakunnallani ei ollut opiskelu mahdollisuuksia, vain pieni lukio.
  5. I

Paljon jäi kiloja sairaalaan kun kävit synnyttämässä?

Ekasta jäi 10kg, yhteensä tuli 16kg ja kolmen viikon päästä oli loputkin lähtenyt. Tokasta jäi 3kg, yhteensä raskauden aikana tuli painoa 3kg. Kolmmannesta ei jäänyt yhtään kun kiloja tuli 0kg Neljännestä ei jäänyt yhtään kun laihduin raskauden aikana 10kg.
  6. I

Onko Säde mielestänne mustalaisnimi?

Ei ole mustalaisnimi. Nätti nimi.
  7. I

Gallup: oletko sairastanut vesirokon?

Olen. Vaikka hullulta kuulostaa niin ilmeisesti kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran 5v. jolloin myös kaksoisveljelläni oli vesirokko, minulle ei silloin tullut kuin vähän näppyjä ja sitten 13v rajuna sairastin vesirokon.
  8. I

Kun on kovat kivut ja tarvitsisi apua, huomaa kuinka yksin onkaan...

Tiistaina särkyi selkä töissä, tavallaan vanha vamma joka on ollut oireilematta jo neljä vuotta. Ei muutakuin kipupiikkiä persaukseen ja saikulle. Selkään sattuu kamalasti, nukkumaan ei pysty kipujen takia. Silti kaikki kotityöt on tehtävä. Lunta satoi viime yönä joku 15cm ja lisää tulee...
  9. I

lapsen ikävä

:hug: Nytkin olisi isäviikonloppu meneillään mutta isä ei lapsiaan hakenut...taaskaan :/ Isä saisi olla lastensa kanssa niin paljon kuin haluaa... Ex on sanonut ihan suoraan että sitten on lastensa kanssa kun minä tulen järkiini ja otan ex:n takaisin. |O Se minun "viisastuminen" ei tässä...
  10. I

kateellinen kaverini entinen kaverini

Ihan tosissaanko sä ap puhut muutamasta eurosta? Kolmesta lapsesta minimi elatustuki on n.420e Kolmesta lapsesta lapsilisät+ yh-korotus on n.540e Ja asumistuki päälle? Minusta tuo on vähän enemmän kuin muutama euro. Niin makaa kuin petaa.
  11. I

ETsitään KLassikko + antiikki dildoja

Ei ristus :laugh: :laugh:
  12. I

Ihanaa, naapurin jälkikasvu on taas tukkinut meidän kadun

No sen verran tapahtui edistystä että toinen rekka ja traktori siirrettiin kävelytielle. Nyt pääsee henkilöautolla ohi mutta en usko että esim. ambulanssi tuosta sopisi. Poliisille soitettu, tulevat ehkä jossain vaiheessa katsomaan tilanteen.
  13. I

Onko teitä ikinä ajanu kukaan ihminen niin loppuun, että toivotte sen kuolemaa?

Ex. Minä en kyllä tosissani toivo hänen kuolemaa mutta pelkään että tilanne ei pääty ennen kuin jompikumpi meistä on mullan alla.
  14. I

Ja meinaat ettei kukaan ole käynyt sanomassa? Tässä on vuosien varrella jo useilta meistä tämän kadun varrella asuvilla palanut pinna tuon porukan kanssa.. Kun olin äsken lasten kanssa pihalla kävi yksi naapureista tuolla asiasta sanomassa ja tulos oli yhtä tyhjän kanssa.
  15. I

Ihanaa asua omakotitalo lähiössä! Kadun päähän naapuriin on taas viikonlopun viettoon tullut naapurin jälkikasvu. Kivahan se on että nuoriso tulee äitiään katsomaan mutta jotain rajaa :headwall: Meidän katu on tukittu kahdella isolla kuorma-autolla, yhdellä traktorilla, yhdellä...
  16. I

G: Ketkä kaikki EI ole koskaan pettänyt parisuhteessa?

En ole pettänyt enkä petä.
  17. I

Pidätkö yh-äitejä selviytyjinä ja arjen sankareina?

En pidä itseäni sankarina mutta en myöskään luuserina. Elämäni tai lasten elämä ei kovin paljoa muuttunut eron myötä. Sama ihminen olen edelleen toki myönnän että paremmin jaksan nyt kuin ennen eroa. Tukiverkkoa ei ole ja lasten isä ei tahdo lapsiaan tavata. Mutta näillä eväillä mennään. Lasten...
  18. I

Teinkö väärin?

Ainut tapa millä ex on suostunut tapaamaan lapsiaan on ollut päästää hänet kotiini, Mutta kun mitta on minulla täysi ja olen ilmoittanut jo viikkoja sitten ettei hän tule enää meille vaan tapaa lapsiaan kotonaan :ashamed: Minusta on tuntunut niin pahalle lasten ikävä isäänsä että olen omaa...
  19. I

Teinkö väärin?

No hän on sanonut että jos ei saa minua takaisin niin ei tahdo lapsiakaan :/ Ex on aika sekaisin tällä hetkellä ja tuntuu ajattelevan että jos hän ottaa lapset luokseen niin minulle jää aikaa vehdata miesten kans. loppujen lopuksi kyse on aika pitkälti ex:n sairaasta mustasukkaisuudesta ja...

Yhteistyössä