Uteliaisuudesta - miksi rokotutit lapsesi? Oliko taustalla juuri oma kokemuksesi sairauden kanssa vai mikä?Alkuperäinen kirjoittaja j:olen, 8-vuotiaana ja oli yhtä helvettiä.
lapset on rokotettu.
rokotin lapseni koska itsellä vesirokko oli ihan kamalaa. lisäksi ihmettelen että jos taudin (ja myös vyöruusun) voi välttää rokotuksella niin miksen sitä tekisi?!Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Uteliaisuudesta - miksi rokotutit lapsesi? Oliko taustalla juuri oma kokemuksesi sairauden kanssa vai mikä?Alkuperäinen kirjoittaja j:olen, 8-vuotiaana ja oli yhtä helvettiä.
lapset on rokotettu.
Ei ollenkaan hullua, se on ihan mahdollista kahteen kertaan jos eka on "liian lievä". Suoja ei välttämättä ole täydellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Olen.
Vaikka hullulta kuulostaa niin ilmeisesti kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran 5v. jolloin myös kaksoisveljelläni oli vesirokko, minulle ei silloin tullut kuin vähän näppyjä ja sitten 13v rajuna sairastin vesirokon.
No herramunjee ! Kylläpä on sulla ollut tuuri kohdallaan... :hug: Mä niin toivon, että noi meidän muksut nyt tässä ehtisivät sairastaa sen alta pois kun pieniä vielä ovat...mutta itelläni ei todellakaan ole hinkua saada tuota tautia! Aikuisiällä kun se on järkky ja hyvin todennäköisesti vaatis sairaalahoitoakin...Alkuperäinen kirjoittaja jep:Olen sairastanut kolme kertaa. Kun lapseni sairastuivat he eristettiin etten sairastu taas.
No minä tiedän yhden ihmisen joka sairasti vesirokon lapsena ja aikuisena eli kaksi kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Olen.
Vaikka hullulta kuulostaa niin ilmeisesti kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran 5v. jolloin myös kaksoisveljelläni oli vesirokko, minulle ei silloin tullut kuin vähän näppyjä ja sitten 13v rajuna sairastin vesirokon.
Todennäköisesti johtuu siitä, että äitini sairasti ekan kerran vesirokon odottaessaan minua. Nähtävästi tuo rokotuskin on minulle ihan turha.Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:No herramunjee ! Kylläpä on sulla ollut tuuri kohdallaan... :hug: Mä niin toivon, että noi meidän muksut nyt tässä ehtisivät sairastaa sen alta pois kun pieniä vielä ovat...mutta itelläni ei todellakaan ole hinkua saada tuota tautia! Aikuisiällä kun se on järkky ja hyvin todennäköisesti vaatis sairaalahoitoakin...Alkuperäinen kirjoittaja jep:Olen sairastanut kolme kertaa. Kun lapseni sairastuivat he eristettiin etten sairastu taas.
Minä myös kaksi kertaa. Puolenvuoden iässä, ja 12v kun pikkuveljilläni oli myös.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Olen.
mikset rokota heti? käsittämätöntä odottelua?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo 15v ja jos omat lapset ei ole sairastanut kun täyttävät 10v niin sitten rokotutan heidät. Sen verran kamala oli tuossa iässä! Ja olen nyt koittanut "hakea" rokkoa meille 3kertaa isomman kanssa ja 2kertaa pienemmän kanssa mutta ei ole tarttunut!