Ihanaa, naapurin jälkikasvu on taas tukkinut meidän kadun

Ihanaa asua omakotitalo lähiössä!
Kadun päähän naapuriin on taas viikonlopun viettoon tullut naapurin jälkikasvu. Kivahan se on että nuoriso tulee äitiään katsomaan mutta jotain rajaa :headwall:
Meidän katu on tukittu kahdella isolla kuorma-autolla, yhdellä traktorilla, yhdellä matkailuautolla, kuudella henkilöautolla |O

Joka viikonloppuinen ihanuus :headwall: Miten hitossa me tai kukaan muista naapureista pääsee kotiinsa tai kotoaan pois omalla autolla? Tuolta kadulta sopii ehkä juuri ja juuri kävelemään tuon autosuman läpi ja jos hyvä tuuri käy niin on jopa mahdollista ettei tule naapurin jälkikasvun yli ajamaksi kun he testaavat autojensa tehoja tässä samaisella saa**nan kadulla. :headwall:

Tätä samaa on ollut sen kuus vuotta minkä tässä olen asunut. |O Mulla palaa käpy ihan just!!!!
 
Ja meinaat ettei kukaan ole käynyt sanomassa? Tässä on vuosien varrella jo useilta meistä tämän kadun varrella asuvilla palanut pinna tuon porukan kanssa.. Kun olin äsken lasten kanssa pihalla kävi yksi naapureista tuolla asiasta sanomassa ja tulos oli yhtä tyhjän kanssa.
 
vieras
Jos katu on kerran ihan tukossa sehän on jo turvallisuusriski, eihän sinne mahdu pelastusajoneuvot jos ei henkilöautotkaan pääse ajamaan. Soitto poliisille ja jos ei autot siirry, niin kyllä poliisit ne sitten hinauttaa.
 
No sen verran tapahtui edistystä että toinen rekka ja traktori siirrettiin kävelytielle. Nyt pääsee henkilöautolla ohi mutta en usko että esim. ambulanssi tuosta sopisi.
Poliisille soitettu, tulevat ehkä jossain vaiheessa katsomaan tilanteen.
 

Yhteistyössä