Hakutulokset

1. I

Teinkö väärin?

Loppu peleissä tulis pitkä juttu mutta yritän tiivistää. Ex:n kanssa on ollut todella paljon ongelmia ex:n puolelta tulevan ahdistelun, kyttäyksen, uhkailun, vainoamisen ym vuoksi. Sovittuna on kaksi arki tapaamista viikossa ja kaksi viikonloppua kuukaudessa lapset isällään. Arki...
  2. I

Olen niin loppu tähän =(

:hug: Mulla auttoi se että laskin päiviä siihen hetkeen kun mies muuttaa " Enää viis päivää jäljellä" jne Loppujen lopuksi muutama viikko tai päivä on lyhyt hetki elämässä.
  3. I

Että hyvää viikonloppua sitten

:hug: En oikein osaa mitään sanoa mutta virtuaalihalin annan :hug: Mun ex:llä oli suhde neljän kaverini kanssa joista yksi oli paras ystäväni :/ joten tavallaan olen kokenut saman kuin sinä nyt. Kyllä siitä selviää...jotenkin :/ minä olen jo selvinnyt muuten ihan hyvin mutta luottamus...
  4. I

Muita, joiden alle kouluikäiset ei käytä vielä tietokonetta?

Meillä ei käytetä, vanhin muutaman viikon päästä 7v. Minun mielestä tietokone ei ole pienten lasten juttuja, saati videopelit tai pelikoneet. Isänsä luona ovat pelanneet jotain tietokone pelejä tai pleikkaria vähän mutta siihen en voi puuttua. Eivät näytä kärsivän muksut pelikoneiden puutteesta...
  5. I

Mua jännittää jo nyt ihan mielettömästi.Ei varmaan tule uni silmään ens yönä.

Sterilisaatiossa ollaan leikkurissa n.45min. sulla varmasti vähän pidempään kun on kaavinta ja se lämpöpallohoito. Esilääkityksen saat. Ei kannata jännittää, hyvin se sujuu. Päiväkirrallahan sinulle tehdään se? Jos mitään erikoista ei tule pääset jo muutaman tunnin kuluttua kotiin. Itse...
  6. I

Pakko kertoa

Vähän vastaava kertomus löytyy. Odotin kolmatta lasta, rv36 lääkärin neuvolassa kävin, sydänäänet oli liian tasaiset, lapsi ei liikkunut kunnolla ja lapsivettä oli vähän. Minut laitettiin sairaalaan. Sairaalassa lääkäri ultrasi ja oli sitä mieltä että lapsi on liian pieni, lapsivettä ei ole...

Yhteistyössä