G: Ketkä kaikki EI ole koskaan pettänyt parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskotteko siihen, että 95% miehistä olisi valmiita pettämään tilaisuuden tullen? Viittaan tuohon tutkimukseen, joka toisessa ketjussa mainittiin. Tutkimuksessa joku kaunis nainen oli ehdotellut varatuille miehille seksiä ja 95% olisi ollut halukas pettämään.
En usko. Ihmiset ovat erilaisia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Uskotteko siihen, että 95% miehistä olisi valmiita pettämään tilaisuuden tullen? Viittaan tuohon tutkimukseen, joka toisessa ketjussa mainittiin. Tutkimuksessa joku kaunis nainen oli ehdotellut varatuille miehille seksiä ja 95% olisi ollut halukas pettämään.
En usko, että prosentti olisi oikeasti noin korkea. Jos tuo on se sama tutkimus, mihin täällä on ennenkin viitattu, siinä on jo sellainen lähtökohtainen ongelma, että se on tehty baarissa eli iskuympäristössä, johon on jo valikoitunut tietyssä mielentilassa olevia miehiä enemmän. Jos saman tekisi vaikka ruokakaupassa, tuskin yhtä moni lähtisi.
Näinpä. Ja baarissa saattaa muutenkin käydä niitä epäluotettavampia miehiä verraten enemmän.

vieras
Jos on tarvis pettää, niin miksei samantie laita suhdetta poikki. Jos ei nykyinen riitä tai kiinnosta niin laittakoon poikki, ja sen jälkeen vapaa tekemään mitä lystää.
Omalle kohdalle pettäminen sattunut.. mieheni petti parhaan ystäväni kanssa, mutta edelleen yhdessä ollaan..mikä lie tyhmä järjen juoksu silloin oli..Näin jälkeenpäin kun ajattelee että voi kun olisi silloin aikoinaan laittanut kerrasta poikki

S
En usko, että prosentti olisi oikeasti noin korkea. Jos tuo on se sama tutkimus, mihin täällä on ennenkin viitattu, siinä on jo sellainen lähtökohtainen ongelma, että se on tehty baarissa eli iskuympäristössä, johon on jo valikoitunut tietyssä mielentilassa olevia miehiä enemmän. Jos saman tekisi vaikka ruokakaupassa, tuskin yhtä moni lähtisi.
Mutta tuohan oli juuri tutkimuksen pointti; eli lähes kaikki pettävät oikeassa tilanteessa, tässä tapauksessa baarissa.

Uskotteko siihen, että 95% miehistä olisi valmiita pettämään tilaisuuden tullen?
Uskon, että 95% eräässä baarissa hengailleista miehistä olivat valmiita pettämään, kun kohdalle osui nainen, jota ei tarvinnut juoda kauniiksi ja joka yritti iskeä heidät.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Mutta tuohan oli juuri tutkimuksen pointti; eli lähes kaikki pettävät oikeassa tilanteessa, tässä tapauksessa baarissa.
Ja minun pointtini oli se, että niitä miehiä ei valittu peukkupaikalla puhelinluettelosta sinne baariin, vaan olivat itse ensin tulleet?
"Tutkimus" jota hädin tuskin voidaan edes kutsua tutkimukseksi. :D

Kaikki naiset haluavat synnyttää. Tutkimus tehty synnärillä.

Kaikki suomalaiset ovat uskovaisia. Tutkimus tehty sunnuntaijumalanpalveluksessa kirkossa.

harmaana
mä en ole pettänyt tässä nykyisessä suhteessa, jossa olen vakavissani. yhdessä oltu siis yli 10 vuotta.

Nuorena tuli petettyä, kun silloinen suhde oli lopuillaan. että toisaalta ymmärrän, että jos tunteet ovat kuolleet, niin silloin ei omatuntokaan helise. Minulla se pettäminen avasi silmät ja lopetin huonon suhteen.

Yhteistyössä