Hakutulokset

1. K

Apua näinkin "helppoon" asiaan...

hei yks tosi hyvä ja helppo kikka on, että hierot tipan fairya tai muuta astianpesuainetta suoraan tahraan. sitten vaan tavallisesti pesuun muun pyykin kanssa. lähti valkoisesta paidasta useat pizzarasvatahrat pois ihan kokonaan!
  2. K

Kaveri arvosteli, kun kävin korjauttamassa vatsanahkan veitsen alla:o

no kaverisikin saa olla mitä mieltä haluaa, mutta aika loukkaavaan sävyyn ilmeisesti mielipiteensä kertoi :/ jos et itse tulevaisuudessa hehkuta omaa kireää nahkaasi ja huomaamatta piikittele kaveria hännen löysästä pussistaan, nii luulisi tuon tokenevan. jokainenhan voi tehdä saman perässä jos...
  3. K

Miten saan lapselta pissanäytteen

tota, kannattaa kysyä vaikka tk:sta sellasia pissapusseja, jotka kiinnitetään teipillä alapäähän.
  4. K

Mikä näistä mekoista?

no jotkut pitävät sellaisista kermakakku-prinsessamekoista juhlapukuina. niihin verrattuna tuo on tosi arkinen. mutta itse pidän tuota sievänä ja juhlallisena.
  5. K

Mikä näistä mekoista?

vihreä ja roosa saa äänet täältä :) sievä ja yksinkertainen tuo mekko muuten, hyvä valinta!
  6. K

Apteekkeihin palvelumaksut?? :O

no HUHHHUH. monopoliasema ja kelakin pakottaa ottamaan nuo halvemmat lääkkeet, mikäli mielii saada jotain korvauksia niistä.
  7. K

Mitä teidän 9kk osaa?

meillä osais tuolloin ryömiä, kontata, kävellä tukea vasten, istui, seisoi, puhui muutaman sanan, ymmärsi joitakin sanoja, taputti.. tyttö lähti parin viikon sisällä ryömimisestä konttaamaan ja siitä muutaman viikon jälkeen nousi tukea vasten seiomaan. kova oli kiire! hyvin teilläkin osataan!
  8. K

Jyväskylässä synnyttäneet!

kivunlievitys lopetettiin pari tuntia ennen ponnistusvaihetta, n neljä tuntia ennen vauvan syntymää. kätilön kanssa en tullut juttuun ja jäi siitä paha maku. opiskelijoita oli paljon ja he olivat mitä ihanimpia! kyllä muutkin työntekijät olivat pääasiassa tosi mukavia. ihan ok paikka...
  9. K

Akvaario-ongelma!!

se hyökkää, koska miljoonakaloilla on liehuva pyrstö.
  10. K

tuleva unikoulu jännittä/pelottaa/ahdistaa...:(

no ei se auta kuin yrittää peittää korvat iteltä ja ajatella, että vauvalla ei varmasti ole mikään hätänä. voin sanoa, että jo muutamassa yössä helpottaa ihan huomattavasti! toki aina tulee vähän takapakkiakin näissä asioissa, mutta sinnillä vaan kestät!
  11. K

Tiedättekö pareja, jotka olisivat vuosien eron jälkeen palanneet yhteen?

tiedän, minä ja mieheni oltiin erossa n. 2 vuotta, jonka jälkeen palattiin yhteen ja nykyään yhteinen lapsi. selvästi meidän suhde vaati molempien kasvamisen erillään, nyt nimittäin suhde toimii enemmän ja vähemmän kuin unelma :) oltiin siis seurusteltu ennen tuota eroa 4 vuotta ja nyt eron...
  12. K

Mitä mieltä yli 2 vuotiaan imetyksestä?

no ei se parivuotiaan imetys nyt mitenkään ällöttävää ollut. ihan normaalia jopa. en tiedä, pystyisinkö itse samaan, mutta hattua kyllä nostan! toinen juttu sitten se kouluikäinen imijä.
  13. K

Eilen bongattuja kirpparihintoja

ja sinun kanssa samalla lailla ajattelevat ovat sitten niitä ylihinnoitelijoita, joiden takia kirppiksillä ei kohta enää käy kukaan. pitää oikeasti miettiä, että mitä itse olisi valmis kyseisestä tuotteesta maksamaan, ja minä en ikinä maksa vauvan käytetystä bodysta yli euroa/kpl. enkä varmasti...
  14. K

Minkäikäiselle saa antaa lanttua?

suositus on, että ei alle yksivuotiaille. sulaa huonosti ja just korkea nitraattipitoisuus
  15. K

Meillä pieni talo mutta joudumme myymään sen kustannusten takia

no mutta eihän se sitten auta! parempi ajoissa huomata, ettei ole oikeastaan varaa tiettyihin juttuihin, kuin se että menee luottotiedot ja on hirveässä velkataakassa. vuokralla on ihan hyvä asua. saapahan muuttaa koska tahtoo, minne tahtoo eikä tarvitse huolehtia remppakustannuksista tms.
  16. K

Eilen bongattuja kirpparihintoja

tuo on niin kurjaa, vie intoa käydä koko kirpputoreilla kun kaupasta saa uutta melkein samalla rahalla. itselläni on varattuna kirppispöytä parinviikon päähän, ja tosiaankin laitan hinnat niin alas, ettei kotia tarvitse niitä enää takaisin raahata. täällä on vaan aika paljon liikkeellä...
  17. K

tilastojen valossa

niinpä niin. kyllä suurin osa nuista vanhemmista on ihan normaaleja, työssäkäyviä perheellisiä ihmisiä. ne mieleltään sairaat, alkoholistit, narkkarit, ne on niitä jotka monesti hakee apua tai saavat sitä väkisin.
  18. K

Ei sittenkään mitään

ei kannata lähettää, varsinkaan väsyneenä. lue läpi vielä aamulla ettei oo ihan sekavaa tekstiä tuollu syötettyä näin yösydämellä :kieh:
  19. K

Ällö-yökkö aloitus kuukupin käytöstä *varoitus*

minäkin olen miettinyt tuota.. niinkai se tekee, mutta eipä tuosta haittaa ole nähtävästi ollut kun tulehduksilta vältytty jo 5 vuotta =)

Yhteistyössä