Hakutulokset

1. K

Kokemuksia yorkshirenterrieristä?

meillä asustaa yksi, tosin ollut meidän perheessä vasta 3kk. äitini koira, joten paljon oltu aikaisemminkin tekemisissä. iloinen, sosiaalinen ja leikkisä luonne, aika kova ärisemään isommille koirille lenkille ja yleensä muillekkin uroksille.
  2. K

Miltä näyttää 28-vuotias?

jaa-a, eiköhän siinä vaiheessa jokainen jo näytä aikalailla eri-ikäiseltä. paino, tupakointi, alkoholinkulutus, tyyli, pukeutuminen, kaikki vaikuttaa niin paljon.
  3. K

Puhelintyö alkoi...

no onko ollu mukavaa? jostain oon kuullu, että aika vähän itseasiassa noilla linjoilla tuhmia puhutaan. onko pitäny paikkansa? kuunteleeko joku pomo kun olet puhelimessa? teetkö töitä kotona vai jossain toimistossa? huh tulipa kysymystulva, mielenkiintoinen aihe vissiin :kieh:
  4. K

miksiköhän sitä asennoituu ihan keturalleen vaikka oikeesti ei oo mitään ongelmaa..? *kunhan mietin*

sama vika. olen huomannu itsessä, että vähän turhan marttyyri-asennetta joka asiassa. pitää vaan yrittää kitkeä pois itsestä nii on mukavamaa ihan kaikilla :) jotenkin sitä tuudittautuu niihin rutiineihinsa, ettei osaa enää muka toimia ilman selvää suunnitelmaa.
  5. K

Yäk - näin just maailman epäeroottisimmat kädet

mua kans enemmän ällöttää pitkät kynnet kuin lyhyet. sormien paksuudella ei vielä tähän päivään mennessä ole ollut vaikutusta :kieh: paskasuudella kylläkin..
  6. K

suositelkaa jotain kantojuttua vauvalle?

mä puhun aina vaan kantoliinojen puolesta, niin helppoa kunhan jaksaa nähä alussa vähän vaivaa opetteluun. manduca tulee sitten kakkosena ;) pitkäikäinen ja kestävä sekin! tottakai jonkunverran helpompi laittaa reppu päälle kuin sitoa liina, mutta molemmissa omat plussat ja miinukset. käy...
  7. K

mitäs teillä tehhään?

lapsi nukkuu, mies torkkuu sängyssä pahoinvoivana, minä yritän saada konetta toimimaan hampaita kiristellen.

Yhteistyössä