Puhelintyö alkoi...

• Viestiketjun aloittaja Seireeni
  • Ensimmäinen viesti
no onko ollu mukavaa? jostain oon kuullu, että aika vähän itseasiassa noilla linjoilla tuhmia puhutaan. onko pitäny paikkansa? kuunteleeko joku pomo kun olet puhelimessa? teetkö töitä kotona vai jossain toimistossa?

huh tulipa kysymystulva, mielenkiintoinen aihe vissiin :kieh:

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuva Koralli:
no onko ollu mukavaa? jostain oon kuullu, että aika vähän itseasiassa noilla linjoilla tuhmia puhutaan. onko pitäny paikkansa? kuunteleeko joku pomo kun olet puhelimessa? teetkö töitä kotona vai jossain toimistossa?

huh tulipa kysymystulva, mielenkiintoinen aihe vissiin :kieh:
Kyllä puhutaan tuhmia ja usein puhelu alkaakin niin, että miehellä on k... pystyssä jne. eli suoraa "toimintaa" siis. Ei kuuntele pomo puheluita, tai en ainakaan tiedä sellaisesta :) Teen töitä kotona.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko perheellinen?mitä mieltä perhe sun duunista? mitä hommaat samaan aikaan kun vedätät niitä urpoja? miltä tuntuu kuunneella ku vieras laukee?
Olen perheellinen. No lapset ei tietenkään tiedä työstä mitään. Mies tietää ja lähinnä häntä se huvittaa, ei siis ole mustasukkainen tms. Touhuan samaan aikaan milloin mitäkin ja se riippuu puhelustakin, joidenkin miesten kanssa voi vaikka tiskata samalla ja toisiin pitää keskittyä sit ihan täysillä. Vieraan miehen laukeaminen...hmm...no ei se sen kummempaa ole kuin tutunkaan miehen laukeaminen :)

papupata
Aika paljon saat puhua jos meinaat tienata jotakin.
Itse soitin yhteen firmaan ja jokaisesta puhutusta sekunnista minulle olisi maksettu 5centtiä,eli suu saa käydä kuin papupadalla

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mitä mieltä olisitte jos joku ystävänne/tuttavanne/sukulaisenne kertoisi aloittaneensa tällaiset työt? Miten suhtautuisitte?
Kai mä kyselisin kauheesti että millaista se on. En mä mitenkään karttelemaan alkaisi tai ajattelisi mitään erityistä. Enkä ajattelisi että ystävä olis täys pervertikko :LOL:

just
Alkuperäinen kirjoittaja papupata:
Aika paljon saat puhua jos meinaat tienata jotakin.
Itse soitin yhteen firmaan ja jokaisesta puhutusta sekunnista minulle olisi maksettu 5centtiä,eli suu saa käydä kuin papupadalla
Eli reilun kolmen minuutin puheajalla pääsee jo perusasiakaspalvelutuntipalkalle.

Yhteistyössä