Kyllä puhutaan tuhmia ja usein puhelu alkaakin niin, että miehellä on k... pystyssä jne. eli suoraa "toimintaa" siis. Ei kuuntele pomo puheluita, tai en ainakaan tiedä sellaisesta Teen töitä kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuva Koralli:no onko ollu mukavaa? jostain oon kuullu, että aika vähän itseasiassa noilla linjoilla tuhmia puhutaan. onko pitäny paikkansa? kuunteleeko joku pomo kun olet puhelimessa? teetkö töitä kotona vai jossain toimistossa?
huh tulipa kysymystulva, mielenkiintoinen aihe vissiin :kieh:
Tuttavan tuttavan kautta.Alkuperäinen kirjoittaja wautsi:mitä kautta sait tuon työn?
Olen perheellinen. No lapset ei tietenkään tiedä työstä mitään. Mies tietää ja lähinnä häntä se huvittaa, ei siis ole mustasukkainen tms. Touhuan samaan aikaan milloin mitäkin ja se riippuu puhelustakin, joidenkin miesten kanssa voi vaikka tiskata samalla ja toisiin pitää keskittyä sit ihan täysillä. Vieraan miehen laukeaminen...hmm...no ei se sen kummempaa ole kuin tutunkaan miehen laukeaminenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootko perheellinen?mitä mieltä perhe sun duunista? mitä hommaat samaan aikaan kun vedätät niitä urpoja? miltä tuntuu kuunneella ku vieras laukee?
Ihan laillista ja rehellistä työtä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks toi ihan sellasta työtä et menee verot, ettei mitään pimeetä työtä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mites toi sit merkataan cv:hen jos joskus tarvii?
Eivät ole koskaan kotona, kun teen töitä.Alkuperäinen kirjoittaja lastesi ikä?:ilmeisesti eivät kuitenkaan ole kotona työaikaasi, koska tuskin miehet saavat kiksejä lasten äänistä taustalla?
Millaisessa työssä olet? Myytkö jotain vai?Alkuperäinen kirjoittaja pitäis varmaan vaihtaa:Mäkin oon puhelintyössä mut ihan toisenlaisessa!
Höh. Rehellinen ja laillinen työ toisten joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mites toi sit merkataan cv:hen jos joskus tarvii?
Miksi näistä aina epäillään että ovat pimeetä työtä?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ihan laillista ja rehellistä työtä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks toi ihan sellasta työtä et menee verot, ettei mitään pimeetä työtä?
kysyisin et missä numerossa läähättää etten vaan soita sinne vahingossa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mitä mieltä olisitte jos joku ystävänne/tuttavanne/sukulaisenne kertoisi aloittaneensa tällaiset työt? Miten suhtautuisitte?
Kai mä kyselisin kauheesti että millaista se on. En mä mitenkään karttelemaan alkaisi tai ajattelisi mitään erityistä. Enkä ajattelisi että ystävä olis täys pervertikkoAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Mitä mieltä olisitte jos joku ystävänne/tuttavanne/sukulaisenne kertoisi aloittaneensa tällaiset työt? Miten suhtautuisitte?
Eli reilun kolmen minuutin puheajalla pääsee jo perusasiakaspalvelutuntipalkalle.Alkuperäinen kirjoittaja papupata:Aika paljon saat puhua jos meinaat tienata jotakin.
Itse soitin yhteen firmaan ja jokaisesta puhutusta sekunnista minulle olisi maksettu 5centtiä,eli suu saa käydä kuin papupadalla