tilanne : lapset yksin autossa puoli tuntia! mitä vastaa palstalainen :D

• Viestiketjun aloittaja MUUTAMA
  • Ensimmäinen viesti
MUUTAMA
Åbo : Oliko ne lapset minkäikäisiä ?

Meah : mitäs sitten.meillä maalla jo tää masuasukki saa mennä hanskalokeroon yksinensä siksi aikaa kun käyn talikoimassa lehmän paskat tieltä pois, että naapurin ukko pääsee tuomaan uutta lantakuormaa.

BKM : En jättäisi omiani enkä ymmärrä miksi joku jättäisi pieniä lapsia.

Fang-Ann75 : HUIKAMALAA SEAAUTO VOIPALAA JA KUOLEELAPSET HUI SOITAN 112!!AJOKORtti lapsia hankkiville!!

Keittiönoita : Eiköhän poikani jo pärjäisi :D

Non Compos Mentis : Taas hyvä syy olla hankkimatta autoa.

ap
bannukakku savanna : mulla lapset katto isot hevoset ostin heille, kun he halusi ja he ei huomannut edes ,että mä kävin poissa. Ja mun äiti istui kanssa etupenkkillä,mutta hän nukku kun mies ei ollut antanut äitin levätä. mä olen niin puhkipoikki. meillä onneks iso auto,hyvin mahtuu ja ilma on raikasta tuuletus siellä on hyvä!

:LOL:

Vähän olis muuten luxusta, jos tän sais nyt maha-aikana työnnettyä hanskalokeroon. Veisin tältä istumalta ja sais olla siellä toukokuuhun asti :snotty:

(Pakko korjata, mä en koske lehmänpaskaan pitkällä tikullakaan ;) )

ap
Scarlett: voisin mun likan jättää. Mun on niin vaikia muutenkin nousta autosta ylös ja sitte vielä kauppareissun ajaksi pitääs likka ottaa mukaan. ei onnistu näillä jaloilla.

( Ja tästä ei saa suuttua ! )

OMG
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Scarlett: voisin mun likan jättää. Mun on niin vaikia muutenkin nousta autosta ylös ja sitte vielä kauppareissun ajaksi pitääs likka ottaa mukaan. ei onnistu näillä jaloilla.

O-ou, nyt taisit sohaista ampiaispesään :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onnistuu vallan mainiosti näillä jaloolla aivan kuten onnistui ennen leikkaustakin. Ei ole tapana jättää lasta yksin autoon kuin korkeintaan näköetääsyyden päähän kun käy automaatilla. Silloon harvoon kun mulla auto on käytössä. :whistle: Pyörän tarakalle en viitti likkaa jättää yksin kököttämään. :D

Yhteistyössä