Mikä näistä mekoista?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tein siis jo tilauksen, mutta emmin vielä kuitenkin asiaa...

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46001&productId=258587&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Tilasin mekot 2v ja pian 5v tytöille. Tarkoitus olisi mennä ainakin yhdet rippijuhlat ja häät niissä. Pienempi on morsiustyttönä häissä myös.

Itse tykkäsin tosi paljon noista vihreistä, isompi olisi halunnut tuon pallollisen mutta minusta se ei ollut ihan niin juhlavan ja hienon oloinen. Sitten tyttö näytti tuota fuksiaa. Nuo fuksiat sitten tilasin molemmille. Toi roosa näyttää jotenkin platulta ja valkoista en viitsi ottaa, kun kerran on häissä tarkoitus pitää sitä myös.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pahoittelut, mut musta mikään noista ei ole kovin juhlavan näköinen.. vihreät olis meille ainoa vaihtoehto noista... =)
Ai millainen mekko sinusta sitten on juhlava? Onhan toi kangas tuollaista kiiltelevää ja alta tulee vielä tylli.

Toki se ei ole mikään Burberry tms. jos pitää olla jotain MERKILLISEN hienoa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Fuksia tai vihreä. Ite olisin voinu tilata toiselle vihreän ja toiselle fuksian :)
No tätä minäkin mietin, mutta kun pienempi tosiaan on se morsiustyttö niin en hänelle tuota vihreää viitsinyt ja isompi ei asialle lämmennyt.

sg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sg:
Pienemmälle valkoinen ja isommalle fuksia. Tuo vihreä oli ihanin mutta tainnut loppua..
Ei ole loppu, kyllä ainakin tilata antaa.

En minä viitsi sinne häihin pienemmälle valkoista laittaa.

Ai, mulla ei sitä vihreää voinut laittaa :eek:

Minä ajattelisin että tietenkin valkoinen, jos on morsiusneitona :)

mie
Pienemmälle valkoinen ja isommalle fuksia. Tuo vihreä oli ihanin mutta tainnut loppua..

Saa sen vihreän siitä alasvetovalikosta, kuva vaan puuttuu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuva Koralli:
no jotkut pitävät sellaisista kermakakku-prinsessamekoista juhlapukuina. niihin verrattuna tuo on tosi arkinen.
mutta itse pidän tuota sievänä ja juhlallisena.
No mua oksettaa sellaset kermakakkupitsirimpularämpylä-mekot. Vähemmän on yleensä enemmän.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Saa sen vihreän siitä alasvetovalikosta, kuva vaan puuttuu.
Kuva puuttuu varmaan siks, koska siitä vihreästä on erikseen kuva siinä isona.

No, mä ostin juuri kirpparilta kaksi uudenveroista satiiniunelmaa. Toinen yksivärinen punainen, rinnassa pieni HelloKitty aplikaatio 5? ja toinen Lindexin jossa "samettiruusuja" hinta 2?. Noista ei oikein tykännyt kun rypistyvät helposti :ashamed:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
No, mä ostin juuri kirpparilta kaksi uudenveroista satiiniunelmaa. Toinen yksivärinen punainen, rinnassa pieni HelloKitty aplikaatio 5? ja toinen Lindexin jossa "samettiruusuja" hinta 2?. Noista ei oikein tykännyt kun rypistyvät helposti :ashamed:
Ai noi Elloksen mekot rypistyy helposti? Mistä tiedät?

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Ai noi Elloksen mekot rypistyy helposti? Mistä tiedät?
Parista kokemusta

ap
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä olisin voinut ottaa isommalle pallollisen ja pienemmälle fuksian. Kivat alusmekot alle, kuten kuvassa, helmet kaulaa ja isommalle vaikka huivi harteille, niin vähän juhlavuutta saa lisää.
Hmm... siis noi tyllit KUULUU tuohon hameeseen, ei pidä mitenkään erikseen laittaa alle siis mitään. Noissa värivaihtoehtokuvissa niitä tyllejä ei vaan näy.

En tykkää tuosta pallollisesta hiukkaakaan joten en ota sitä. TIlasin nyt *nolo* sekä fuksiat että vihreät ja katsotaan livenä sitten.

Yhteistyössä