Hakutulokset

1. J

Olenko pirttihirmu jos haluan heittää puolet miehen krääsästä pois?

Olet ja niin olen minäkin;D Jos rupeatte käymään niitä kippoja kuppeja läpi niin taatusti jokaisesta löytyy joku tarina ja miehesi huomaa että ei sitä voikkaan heittää pois koska seon siltä ja tältä ja aargh!!!Näin meillä kun kyselin kanssa että mihin näitä kaikkia romuja tarvii:) Mieheni...
  2. J

Ärsyttää olla epäsosiaalinen.

On se kyllä vähän ärsyttävää jos on hiljainen ihminen joka ei keksi mitään sanottavaa sulle jos vaikka vieretysten istutaan samassa pöydässä ja se vasta onkin ärsyttävää jos ne hiljaiset puhuu muille vaan silloin kun heille puhutaan,että on ns.pakko vastata ettei ihan törkeäksi katota. Oisko...
  3. J

Kuukautiskivut muuttuneet synnytyksen jälkeen

Mulla oli ennen synnytystä kipua aina vaan alavatsalla.Synnytyksen jälkeen kaksissa menkoissa on mennyt alaselkä ihan jumiin ja särkenyt ja nyt viime menkoissa ei ollut mitn kipuja:O että miten vaan kai voi olla...Odotan vielä että vuoto menis normaaliksi kun tuntuu että ekoina päivinä ei...
  4. J

heelp

jee pilluja ja nappikauppaa :D xD
  5. J

vitun paska valehteleva pettäjä mies..

Niin sehän se ois pahinta sille kun ei ole varmaa tietääkö toinen vai miksi se kuikuttelee...Epätietoisuus on piinaavaa!!
  6. J

Itä-Helsingistä on tullut kamala slummialue!

sukulaiseni asuu Kontula-Mellunkylä alueella ja voin sanoa että Kontulan ostarilla en halua viettää aikaani.ja ryöstettiinkin tämä sukulainen vielä <Mellunkylän metron vieressä.että semmoista menoa..
  7. J

Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

:D no en ole ja mistä keskustellaan,mainoksista vai? ;D
  8. J

Pakkaan sairaalakassia. Mitä olisit kaivannut mukaasi?

Omia siteitä,sairaalan hehtaarisiteet kauheita.sukkia.tarpeeksi iso paita kotimatkalle(ei se maha hetkessä pienene;) ja mulla oli vielä omia yöpaitoja mukana-sairaalan paitulit oli inhottavan paksuja joissa hikoili vielä vaan enemmän.
  9. J

Niin varmaan onkin:) Onneksi en ole fb:ssä itse. olen kuullut että siellä niitä mainoksia vilisee ihan häiriintymiseen saakka :D
  10. J

Mua ärsyttää kun joka paikassa mainostetaan facebookkia,joka firma on siellä ja lue fb:stä meidän hinnastot yms Hyväntekeväisyys mainokset"anna rahaa,anna rahaa,pelasta hjorge ja anna rahaa" Vaikka kuinka annettaisi täältä paremmista maista rahaa ei millään kaikkia "hjorgeja" voida pelastaa ja...
  11. J

Miten eroon rentoutumis-/tunne-/yksinsyömisestä?

Selvitä miksi olet tyytymätön ,kun yrität paikata sitä ruualla.
  12. J

Salatut elämät - vauvojen vaihto - spekulointia.

Meijän isi oli hyvinkin huolissaan ettei meidän vauva vaan vaihdu toiseen sairaalassa:) Kyseli oikein kätilöltä että voiko niin tapahtua ja vahti vieressä että ranneke laitettiin nilkkaan :D
  13. J

G: Parasta päivässäsi?

Neuvolassa ei tarttenut hermostua ja vängätä mistään..oli jopa oikein mukava keskustella kunnolla pitkästä aikaa:) uusi ihminen vastasi viestiini:)
  14. J

Mahtavaa lääkäri tietää, että mulla eiole virtsatulehdusta vaikka ei o.lut edes virtsanäyttteen tulosta vielä sanut

juu lääkäri se tietää..jos oireet on sellaiset että ei voi olla virtsistä..?mutta jos virtsis menee oikeen pahaksi niin eikös se alaselästä ala särkemään??
  15. J

Onko sairasta säilyttää vaatteita, joita ei ole käyttänyt muutamaan vuoteen...

aivan sairasta...miksi ihmiset ei tee siten kun tykkäävät?pitääkö tommostakin täältä kysellä,huoh ja voi elämän kevät yms....
  16. J

Valita ja vastaa itsellesi MitäsNyt-tyyliin!

:laugh::laugh: REPS:laugh:
  17. J

Että mulla on lapsellinen ja kakara työkaveri

mulla oli just tollainen pomo viimeksi..ei pidä ihmetellä mihin kunnioitus katoaa..
  18. J

Kannabis on portti raitistumiseen. Mitä mieltä?

Kannabis on portti psykoosiin ja tyhmyyteen!!

Yhteistyössä