Kuukautiskivut muuttuneet synnytyksen jälkeen

Kiinnostaisi kuulla miten muilla,
Itselläni on ollut aina kuukautiskipuja, ennen tuntuivat lähinnä selässä. Nyt vuosi synnytyksestä ja kuukautiskivut muistuttavat synnyttyssupistuksia ja tuntuvat lähinnä vatsan/nivusten puolella. Mistähän moinen johtuu? Joskus olen kuullut sanottavan että synnyttäminen poistaa kuukautiskivut, mutta näähän on nykyään pahemmat!
Niim ja mulla on kerinnyt tässä lapsen syntymän jälkeen olla kymmenet kuukautiset, alkoivat heti jälkivuodon päätyttyä säännöllisinä.

Mulla oli ennen synnytystä kipua aina vaan alavatsalla.Synnytyksen jälkeen kaksissa menkoissa on mennyt alaselkä ihan jumiin ja särkenyt ja nyt viime menkoissa ei ollut mitn kipuja:O
että miten vaan kai voi olla...Odotan vielä että vuoto menis normaaliksi kun tuntuu että ekoina päivinä ei uskalla ees ulos mennä kun tulee yli: /
Ottaa varmaan jokaisella oman aikansa kun normalisoituu..

"vieras"
Noh, mulle kävi just noin kuin yleensä, että kuukautiskivut hävisivät kokonaan synnytyksen jälkeen. Olen nyt toista kertaa raskaana, saas nähdä tuleeko mitään muutoksia tällä kertaa.

"..."
Mulla on ollut vasta kahdet menkat synnytyksen jälkeen (poika nyt 11kk) ja kivut on helpottaneet. Ennen raskaaksi tuloa mulla oli varsinkin ekana vuotopäivänä aivan järkyttävät kivut; niin, että oksetti ja pyörrytti. Nytkin on pientä kipua ollut, enemmän sellaista jomotusta alavatsalla ja sitten alapäätä särkee jonkin verran. Kierron pituudesta en vielä osaa sanoa mitään varmaa ja musta tuntuu, että ennen raskautta kuukautiset oli runsaammat, mutta voi olla, että vaan kuvittelen...

Yhteistyössä