Mä olen hieman samanlainen, eli esim. alkkisten kanssa tykkään jutella ja muutenkin ajattelen ensisijaisesti hyvää kaikista ihmisistä. Tosin narkkareita kyllä pelkään.Mä oon miettinyt onko kukaan samanlainen kuin mä? Mulla on jokaisesta ihmisestä ennakkoon hyvä käsitys. Mä juttelen mamujen, mustalaisten (viimeks eilen koiraa lenkittäessäni), humalaisten ja narkkareiden kanssa. Mä en pelkää ketään koska ihmiselle pitää antaa mahdollisuus.
Kerran Kalliossa vastaani käveli narkkari jonka olemus oli kieltämättä hieman erikoinen. Hän pyyti kolikkoa. Mä annoin kolikon ja kaunis kiitos tuli ja katse silmiini. Kysyin häneltä "Käytäthän rahan ihan oikeasti tärkeään asiaan?" Hän sanoi ostavansa sillä leivän. Mä annoin vielä toisen kolikon ja sanoin että ostaisi myös maitoa. Mies halasi minua ja sanoi ettei koskaan ole tavannut kaltaistani ihmistä. Ja tää ei ole mitään omakehua vaan sitä asennetta kyseenalaistan että jos ihmisistä ajatellaan vain ensisijaisesti pahaa onko ko. ihmisellä kovinkaan suuria vaikeuksia heittäytyä sille linjalle jolle hänen kuitenkin ajatellaan heittäytyvän? Sehän on ihan peruspsykologiaa ja valitettavan yleistä.
Totta tosiaan, se jengi unohtui!! Jyräävät prkl kaikkien päälle rattaiden kanssa!Ja meilläpäin jengiytyy kotiäidit; ne ne vasta pahoja onkin hiekkalaatikon reunalla istuksimassa! Kauheita loisia, menisivät töihin tai hoitaisivat edes lapsiaan paremmin!
Mulla ei ainakaan ollut mitään negatiivista suhtautumista, kun menin käymään Itiksessä. Olin iloinen, kun olin saanut itseäni niskasta kiinni kerrankin vähän käymään jossakin muualla kaupassa kuin Helsingin keskustassa tai Espoossa.Alkuperäinen kirjoittaja psykologinen ilmiö;27897539:Ihminen on siitä hassu otus että se näkee sitä mitä se haluaa nähdä. Jos mielikuvissa on "paha itä-Helsinki vs. hyvät alueet" niin siellä itä-Helsingissä näkee vain sitä pahuutta ja metrossa pelottaa kun taas ns. hyvillä alueilla olo on turvallinen eikä näe mitään pahaa.
On mullakin ihmisistä ennakoon aina positivinen mielipide. Ketään ei pidä tuomita ennakoon. Munkin ystäväpiiri koostuu lähinnä yli puolet maahanmuuttajista ja ulkomaalaisista. Viimeksi juttelin mustalaisen kanssa pari viikkoa sitten kirpparilla.Mä oon miettinyt onko kukaan samanlainen kuin mä? Mulla on jokaisesta ihmisestä ennakkoon hyvä käsitys. Mä juttelen mamujen, mustalaisten (viimeks eilen koiraa lenkittäessäni), humalaisten ja narkkareiden kanssa. Mä en pelkää ketään koska ihmiselle pitää antaa mahdollisuus.
Minä lopetin harrastusryhmän, joka tuossa ostarin lähellä kokoontui viikottain. Ihan oman turvallisuuteni vuoksi. Tarpeeksi tuli nähtyä klo.18 joka kerta tuollapäin...sukulaiseni asuu Kontula-Mellunkylä alueella ja voin sanoa että Kontulan ostarilla en halua viettää aikaani.ja ryöstettiinkin tämä sukulainen vielä <Mellunkylän metron vieressä.että semmoista menoa..
Kuule, Soini asuu kerrostaloasunnossa tavallisessa lähiössä. Vrt. esim. Vihreiden porukat; Eira, Punavuori, Kulosaari...Alkuperäinen kirjoittaja psykologinen ilmiö;27897539:Ihminen on siitä hassu otus että se näkee sitä mitä se haluaa nähdä. Jos mielikuvissa on "paha itä-Helsinki vs. hyvät alueet" niin siellä itä-Helsingissä näkee vain sitä pahuutta ja metrossa pelottaa kun taas ns. hyvillä alueilla olo on turvallinen eikä näe mitään pahaa.
Putouksen lähiömönkijä-sketsi (löytyyköhän youtubesta?) oli aivan paras lohkaisu tämän päivän asenteisiin! Niinkuin eräs tuttavani fiksusti sanoi; Soinin ja Halla-ahonkin on aivan tavattoman helppo olla maahanmuuttokriittinen siellä kalliissa asuinalueissaan ja papattaa ajatuksia muiden päähän kun omia kokemuksia kuitenkin on suhteellisen vähän!
Ihmisiä me kuitenkin kaikki ollaan, ruualla eletään ja sontaa työnnetään takapäästä, jotkut jopa suustaankin sitä suoltavat. Koitettais jo 2013-vuonna luopua tyhmistä lokeroinneista ja tuohon Espoo-keskusteluun vielä kommentti: Espoon keskuksen alue on todella viihtyisä nykyisin, kannattais arvostelijoiden käydä vilkaisemassa jos oma kokemus on vielä huhu 70-luvulta
Totta. Pahimmat mokuttajat asuvat monikulttuurista vapailla alueilla: Astrid Thors Töölöössä, Pekka Haavisto Kuliksessa, Heidi Hautala Tarkampujankadulla, Sattu Hassi Larussa, jne...Miksi he eivät halua nauttia monikulttuurista, vaan asuvat ummehtuneen impivaaralaisesti?Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;27921644:Kuule, Soini asuu kerrostaloasunnossa tavallisessa lähiössä. Vrt. esim. Vihreiden porukat; Eira, Punavuori, Kulosaari...
Aika hyvin sanoi, että eipä niitä katuammuskeluja jengien kesken ole pahemmin näkynyt Helsingissä kuten pari vuotta sitten povattiin. No tästä huolimatta, "viisaammat" kuitenkin tietää, että muslimit valloittavat Suomen, sitten parin vuoden päästä ja naiset kulkee burqhassa!Ylexillä puhutaan just nyt katujengiuutisesta.. 91,9 taajuus.
Niin? Eipä tuolla Black Coprat tms kuitenkaan Siltamäessä ammuskele kuten "ennustettiin".