Että mulla on lapsellinen ja kakara työkaveri

• Viestiketjun aloittaja "Jepp"
  • Ensimmäinen viesti
ööh
Ei se aina iästä ole kiinni.
Meidän työporukassa on yks hyvän matkaa yli 30-vuotias, joka kulkee nenä pystyssä ja on aika tympeä muita työntekijöitä kohtaan (paitsi oma kaveripiiri, joita mielistellään sitten) : /

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;27808768:
Ei se aina iästä ole kiinni.
Meidän työporukassa on yks hyvän matkaa yli 30-vuotias, joka kulkee nenä pystyssä ja on aika tympeä muita työntekijöitä kohtaan (paitsi oma kaveripiiri, joita mielistellään sitten) : /
mulla oli just tollainen pomo viimeksi..ei pidä ihmetellä mihin kunnioitus katoaa..

Mulla oli joskus tollanen pomo ja oli muutenkin todella tyly mulle. Aina oli huomauttelemassa jostain ja lähinnä vaatteista. Onneks sanoivat mut irti ja syytä eivät kertoneet. Hain samantien sillon uutta paikkaa ja pääsin todella paljon parempaan paikkaan ja siellä, oli aivan ihana pomo ja työkaverit :). Kaipaan sitä ilmapiiriä, siellä oli rentoa.

"vieras"
[QUOTE="Jepp";27808759]Ei tervehdi kun tulee töihin.. vastaa tyyliin ilkeesti kun jotain kysyy..[/QUOTE]

Meilläkin on näitä, parikin kappaletta. Ikää vaan on molemmilla leideillä sellainen noin 50 vuotta.

Että ei se iästä ole kiinni.

Yhteistyössä