Heij mä keksin !!
Annetaan lisää rahaa Kreikalle ja vaikka vielä vähän Espanjallekkin ja leikataan lisää meijän pieniä palkkojamme.Kyllä loppuu kohta kansanedustajankin "hyvänteko" kun jokapaikkaan pitää rahaa lahjoittaa....
Mua veetuttanut hieman enemmän sitten pitkään aikaan noi kaikenmaailman juopot jotka arvostelee muita kun itellä on niin paha olla!!:mad:
Mutta samalla se on ollut hyvinkin silmiä avaavaa tajuta että mitäs mä niistä.Niitä ei tartte kuunnella eikä kattella!!JESH!!:laugh:
Vähän sattui,kandee rasvailla tiuhaan.Ja sitten kun imetyksen lopettaa ei pidä ihmetellä kun niissä ei ole enään mitään tuntoa(niinku seksiä harrastaessa esim)-tätä asiaa en tiennyt,eikä kukaan ees koskaan maininnut..
Mummo tulee kattomaan linnanjuhlia ja laitetaan hyvää ruokaa ja sukulaisia tulee kahville ja tortulle iltapäivällä.Juhlistetaan itsenäisyyttä:)
Eikö kukaan katso linnanjuhlia??
0,5-1kg vaihtelu on ihan normaalia vaikka ei laihdutakkaan.Rehuja rehuja ja vielä kerran rehuja mutta kans jtn mikä pitää nälän poissa esim lihaa.Pelkällä salaatilla ei pysy nälkä kauaa poissa.
Elimistöllä ottaa oman aikansa ennenkuin laihtuminen alkaa näkymään.Muistatko juoda paljon vettä?
samaa mieltä,ei mekään osteta 4kk vauvalle mitään-sukulaiset sitten ostavat jos haluavat.
ja mun milestä nykypäivänä lapset saa muutenkin ihan liikaa lahjoja.Ei millään kerkeä kaikilla leikkimään jos tulee esim 2jätesäkillistä lahjoja esim 2lle lapselle(on tullut todistettua tämmöistäkin)...
Jos opiskelija niin toki säästöön rahat niin voi joskus ostaa muutakin kuin nuudelii ja makaroonii.Tai sitten uusi tollö-mut eiks löytyis halvempaa niin jäisi säästöönkin vielä :D
Ovet kiinni(sisäovet)ja siihen lattialle raon tukkeeksi pitkulaiset herne/kaurapussit niin ei vedä oven alta:) joku pyyhekkin käy jos ei jaksa alkaa ompelemaan..
Blääh tylsäähän se olis.Laita kuule joka huoneeseen eriväriset verhot vaan:)
BTW-miksi tätäkin pitää kysyä muilta??laita omaan kotiisi mitä ikinä haluat vai onko siinäkin noudatettava jotain "sisustusetikettiä" :D