Siinä teille kokoomulsen tallojat, kuka tekee eniten hyvää kuka?

• Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti
"niin"
Ette tietenkään ole tähänkään tyytyväisiä, mutta sehän nyt ei yllätä. Kiitos Niinistö tilanteeseen sopivasta eleestä, kiitos kokoomus. Kaikki osallistuvat, myös pienituloiset olkaa hyvät. Jokaiselta jotain. :)

"hehe"
[QUOTE="vieras";27808617]Öö, eikös Niinistö ole presidentti? Ei kokoomuksen edustaja.[/QUOTE]

Kokoomuksestahan lähti kunnon palkkatalkoo kansanedustajien kesken, etkö katso uutisia. :)

[QUOTE="niin";27808610]Ette tietenkään ole tähänkään tyytyväisiä, mutta sehän nyt ei yllätä. Kiitos Niinistö tilanteeseen sopivasta eleestä, kiitos kokoomus. Kaikki osallistuvat, myös pienituloiset olkaa hyvät. Jokaiselta jotain. :)[/QUOTE]

nyt siis pitäisi kääntää kelkka kohti kokoomusta vai??sori vaan mut ei tule tapahtumaan..

Viimeksi muokattu:
ahne köyhä kansa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27808694:
Niinistö tosiaan haluaa nyt laskea palkkionsa melkein Halosen palkkion (126 000 e vuodessa) tasolle. Jaloa.
Ainiin mikään ei riitä. Muiden ei tarvitse antaa penniäkään, mutta jos isotuloinen antaa vapaaehtoisesti 30 t palkastaan, se ei ole mitään. Mitäs itse annat? JALOA?! ;)

Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ahne köyhä kansa;27808755:
Ainiin mikään ei riitä. Muiden ei tarvitse antaa penniäkään, mutta jos isotuloinen antaa vapaaehtoisesti 30 t palkastaan, se ei ole mitään. Mitäs itse annat? JALOA?! ;)
Kai se köyhän on oltava ahne...
Jos meinaa jotenkin elää tässä maassa ;)

Presidentti saa palkkion, ei palkkaa. [/pilkunviilaus]

Mitäs sitten, jos kaikki yhdessä tuumin päättäisivät suostua samanlaiseen palkanalennukseen kuin presidentti? Palattaisiin vuoden 2006 ansiotasolle?

Kaikki tienaisivat vähemmän, jolloin veroprosentti alenisi. Palkansaajan tulotaso ei merkittävästi putoaisi, sillä verojen jälkeen käteen jäävä summa olisi vain hieman pienempi kuin nyt. Valtion ja kuntien keräämä veropotti taas pienenisi huomattavasti. Laskisivatko hinnat samassa suhteessa? Millä ihmeellä siinä tilanteessa katettaisiin kaikki kuntien ja valtion kulut, kun nykyiselläänkin jo tekee tiukkaa?

niiiiin
Kai se köyhän on oltava ahne...
Jos meinaa jotenkin elää tässä maassa ;)
Niin tässä maassa onkin köyhällä niin kovin huonot oltavat. :LOL: aina lisää pitäisi saada ja tietenkin hyvätuloisten taskusta, itse ei voida yhtään miettiä yhteiskunnan hyvää, eihän se vastuu nyt minua koske! Muilla vastuu, minulla vain oikeuksia!!! Nyt voisi jokainen tulla vastaan, nuo näyttivät esimerkkiä ja mikä parasta, arvojohtajamme näytti!

Heij mä keksin !!
Annetaan lisää rahaa Kreikalle ja vaikka vielä vähän Espanjallekkin ja leikataan lisää meijän pieniä palkkojamme.Kyllä loppuu kohta kansanedustajankin "hyvänteko" kun jokapaikkaan pitää rahaa lahjoittaa....

"vieras"
[QUOTE="piipo";27808835]Kansanedustaja Joutseniemi (PS) on lahjoittamut KOKO palkkansa alusta ast hoitajien palkkaukseen. Vaatimaton mies - ei hehkuta sitä missöön. Oli vaalilupaus!i[/QUOTE]

Joutseniemi?

Yhteistyössä