"vieras"
sillä välin naisen, johon hän on tutustunut internetissä? Mies vakuuttelisi, että kyseessä on vain pelkkä kaverisuhde. Luottaisitko miehen sanaan?
Kyllä itse ottaisin välittömästi yhteyttä omaan mieheeni, en siihen naikkoseen Eihän se ole sulle tilivelvollinen?No huh heijaa. Ottaisin naikkoseen yhteyttä välittömästi ja tivaisin, mitä ihmettä miehestäni haluaa. Ja että mitä mies on kertonut meidän suhteesta.
Juuri näin. Minäkin kyllä luotan mieheeni, mutta olisihan se kyllä outoa jos noin tekisi, ja ihmettelisi hänkin jos minä tekisin niin, siis kutsuisin jonkun miehen tänne jonka olen netissä tavannut :Vaikka mä luotan mieheeni sataprosenttisesti, musta olis todella erikoista ja omituista, että kutsuis jonkun naispuolisen nettikaverin tänne mun poissaollessa. Kuten moni on jo sanonut, miksei sitä kaveria sitten vois kutsua silloin kun mäkin olen paikalla. Olishan se kiva tutustua miehen uusiin ystäviin. Enkä mä kyllä ymmärtäis sitäkään, että miksi sieltä netistä pitäis hakea jotain kavereita ja nimenomaan vastakkaista sukupuolta? Tuskin mun mieskään tykkäis, jos sanoisin, että "kutsuin yhen palstaiskän tänne kahville".