"opiskelija"
Mun kuvaputkitöllö vetelee viimeisiään. Ostanko siis uuden telkkarin vai käytänkö rahat mukavampaan elämiseen (saa ostaa kaupasta mitä ruokaa tykkää ja ym juttuja)...
Näinpä. Kolmesataa telkkariin ja parisataa muuhun käyttöön. Siitä satanen säästöön ja satasella jotain "turhaa". Jos saat tuollaisia veronpalautuksia, sulla on ilmeisesti jonkinlaista tulovirtaakin, ainakin ollut.Jos opiskelija niin toki säästöön rahat niin voi joskus ostaa muutakin kuin nuudelii ja makaroonii.Tai sitten uusi tollö-mut eiks löytyis halvempaa niin jäisi säästöönkin vielä
Niimmut palstan mukaanhan halvemmat on aina automaattisesti ihan paskoja : /Jos opiskelija niin toki säästöön rahat niin voi joskus ostaa muutakin kuin nuudelii ja makaroonii.Tai sitten uusi tollö-mut eiks löytyis halvempaa niin jäisi säästöönkin vielä
Höpöhöpö. Jos itse on raatanut 500 euronsa eteen niin siitä saa nauttia, kerrankin.Alkuperäinen kirjoittaja Apua tarvitsevia riittää;27649585:Tarpeessa oleville antaminen on yksi hyvä vaihtoehto. Esim. Pelastusarmeijan joulupataan jonkin verran. Moni ilahtuisi pienestäkin tuesta.
Tuota eiköhän opiskelija tartte ne rahat itsekkin. Osta se telkkari, jos sitä todella tartet. Muuten säästä ne johonkin isompaan hankintaan.Alkuperäinen kirjoittaja Apua tarvitsevia riittää;27649585:Tarpeessa oleville antaminen on yksi hyvä vaihtoehto. Esim. Pelastusarmeijan joulupataan jonkin verran. Moni ilahtuisi pienestäkin tuesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jeesustelu riittää;27649647:Höpöhöpö. Jos itse on raatanut 500 euronsa eteen niin siitä saa nauttia, kerrankin.
Mulle tulee 300 palautuksia ja aion pistää ne 200 euron juhlakenkiin ja satasella ostan itselleni kauniin juhlamekon.