Hakutulokset

1. M

Olen aivan loppu:(

:hug: ymmärrän sua! Mulla on vasta pieni vauva itellä. mutta voin vaan kuvitella millasta se on kun lapsi painaa menemään koko ajan eikä ymmärrä vielä oikeen mitään.. Täällä sentään möllötetään vielä yhdessä kohdassa ja huudetaan eikä juosta ympäriinsä ja kiipeillä..
  2. M

miehen hajut (pari kiperää kysymystä)

:hug: Kuulostaa aika tympeältä.. Kyllähän nyt jokaisen kuuluisi huolehtia perushygieniasta :whistle: Kokeile samaa temppua? Lopeta dödön käyttö ja oo muutama päivä samassa paidassa.. Ootko muuten yrittäny yöllä töniä miestä, meillä mies kääntyy yleensä aina kun auttaa vähän silleen...
  3. M

Missä vaiheessa painonlasku alkaa hidastua?

Mulla lähti synnytyksen jälkeen heti kahdessa viikossa 90,8 kg:sta paino 76 kg:on mutta sitten jämähti! Puoli kiloa ehti jopa hiipiä takaisin kunnes havahduin asiaan ja skarppasin syömisissä. samoin on ollut ennenkin laihduttaessa, pari viikkoa paino tippuu hyvin mutta sitten jämähtää tai vauhti...
  4. M

ketään Kiimingistä?

Ajattelinkin tuota! :D mutta en vaan viitsinyt sitä tänne kirjoittaa koska täällähän tuomitaan aina kaikki pienikin filunki. Vaikka eihän tuossa mitään epärehellistä oikeestaan tapahdu edes :p Harmi vaan kun Kiiminkiin menee niin harvoin busseja! Odotellessa ehtii kävellä melkosen pitkälle...
  5. M

ketään Kiimingistä?

olisko se silleen että kuntarajalle saa mennä ilmaiseksi mutta sen jälkeen pitää maksaa?
  6. M

miten muistaa ärtymyksen keskellä

Tuolla se mies taas nukkuu ja katsoo varmaan oikeudekseen nukkua ainakin puolille päivin 'koska on väsynyt kun on valvonut kahteen' (niin, valvonu vapaaehtoisesti ja käyttäny sen ajan pelaamiseen ja mässäilyyn). Hän ei muuten koskaan herää yöllä lohduttamaan kitisevää vauvaa. Me taidetaan...
  7. M

ketään Kiimingistä?

Jos menee linja-autolla Oulusta Kiiminkiin (tai Kiimingistä Ouluun) vaunujen kanssa, niin pitääkö maksaa matkasta? Kun siinähän ylittyy se kuntaraja.. Jospa täällä olis joku joka asuu siellä :D
  8. M

Kummin päin vaunuilla linja-autoon?

ok, kiitos :) :flower: mies väitti että just toisinpäin kuin neuvoitte olis helpompi, mut se onkin mies!!
  9. M

Kummin päin vaunuilla linja-autoon?

tänään pitää ekaa kertaa lähteä vaunujen kanssa kaupunkiin.. Eli miten ne saa helpoiten sellaisen matalalattia bussin kyytiin? Vetämällä aisasta vai silleen toisinpäin 'työntämällä'? :) :flower:
  10. M

kui moni..

:wave: minä myös
  11. M

Lyhyen työsuhteen vaikutus ansiosidonnaiseen päivärahaan?? APUJA!!

Mieheni on hyvällä ansiosidonnaisella päivärahalla. Hän on huomenna menossa ajamaan taksia (eli pitkästä aikaa töihin). Nyt kuitenkin mietimme, että miten tuo yhden päivän töissä käynti vaikuttaa tuohon päivärahaan? työpäivältä sitä ei tietenkään saa, mutta ei kai koko päivärahaa lasketa...
  12. M

Sairaalakassin sisältö...

unohdin imetysliivit, niitä olis tarvittu! ja useammat alushousut olis ollu kans tarpeen kun ne sairaalan pöksyt on aika karmivia ja niitä ei mielellään pidä. pitkät housut (verkkarit tmv) olis kans ollu ihan jees kun en ainakaan missään tai kellään nähny pitkiä housuja jalassa vaan kaikki...
  13. M

Farkut ei mene kiinni ellei vedä vatsaa sisään.. ja ne näyttää makkarankuorelta.

Kyllä mä luulisin että ruokavalio on paljon nopeampi keino :) Itekkin täällä pudottelen painoa ruokavaliolla kun ei vielä liikkumaankaan saa lähteä synnytyksen jäljiltä.
  14. M

Mitä vastasyntyneen "tarvikekoriin" kannattaa ostaa?

me saatiin tuollasessa korissa harsoja, tutteja, tuttipullo, pulloharja, kylpylämpömittari ja hiusharja vauvalle. minä tykkäsin näistä ja olin saanut esittää toiveita että mitä tarvii :)
  15. M

Farkut ei mene kiinni ellei vedä vatsaa sisään.. ja ne näyttää makkarankuorelta.

riippuu mitä vuoden aikana oot tehny? synnyttänyt? lihonut? lopettanut treenauksen? siitä mitä oot tehny riippuu se mitä nyt kannattaa tehdä että housut mahtuis taas :D
  16. M

Puhun taas verenluovutuksen puolesta!

Mä menen kans heti taas luovuttamaan verta kun pääsen. Sitä verta tarvii aina joku, olisin tarvinnu mielellään itsekkin viime viikolla kiireellisen sektion takia, mutta sairaalassa ei ollut kun 2 pussia sellasta verta kun olisin tarvinnu ja ne oli varattu jollekkin. 1,5l menetin verta ja olo on...
  17. M

Auto-ongemaa...Tietääkö joku tai mies lähellä?

täälläkin veikataan että termostaatti on rikki
  18. M

TAMMIKUUN TOIVOT helmikuussa

OHo, on kyllä tosi outoa ettei oo aikasemmin huomattu että toinen siellä mölöttää väärin päin :o Se tuskin ihan viime viikkoina on kääntynyt kuitenkaan, olisit varmaan huomannut sellasen jätti muljuamisen. Onnea nyt kovasti siis huomiseen sektioon :heart: :heart: :flower: byääää, i'm...
  19. M

G:millainen mies/isä miehesi on?

Käy jääkiekkomatseissa viettämässä omaa aikaa, niitähän on ainakin kerta viikkoon. Ei kovin paljon tee kotitöitä, mutta ei nyt älytön sikakaan ole, osaa viedä sukat pyykkiin. Puhutaan kahdestaan väkisinkin paljon koska ollaan molemmat kotona niin paljon. Mies pelaa aika paljon tietokoneellaan ja...

Yhteistyössä