Farkut ei mene kiinni ellei vedä vatsaa sisään.. ja ne näyttää makkarankuorelta.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osta isommat.
En osta, 80 euron farkut ja muutaman kerran pidetty viime vuonna. Mitähän mun vartalolle tapahtu...
riippuu mitä vuoden aikana oot tehny? synnyttänyt? lihonut? lopettanut treenauksen? siitä mitä oot tehny riippuu se mitä nyt kannattaa tehdä että housut mahtuis taas :D
Plösähtänyt olen. Nyt hirveä totuus paljastui kun en ollut pariin kk noita housuja kokeillut. Haluan ne taas nopeasti sopiviks, onkohan jumppa vai ruokavalio nopeampi keino...

Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:
osta isommat.
En osta, 80 euron farkut ja muutaman kerran pidetty viime vuonna. Mitähän mun vartalolle tapahtu...
riippuu mitä vuoden aikana oot tehny? synnyttänyt? lihonut? lopettanut treenauksen? siitä mitä oot tehny riippuu se mitä nyt kannattaa tehdä että housut mahtuis taas :D
Plösähtänyt olen. Nyt hirveä totuus paljastui kun en ollut pariin kk noita housuja kokeillut. Haluan ne taas nopeasti sopiviks, onkohan jumppa vai ruokavalio nopeampi keino...
Kyllä mä luulisin että ruokavalio on paljon nopeampi keino :) Itekkin täällä pudottelen painoa ruokavaliolla kun ei vielä liikkumaankaan saa lähteä synnytyksen jäljiltä.

Yhteistyössä