Hakutulokset

1. M

Gallup:MÄ HALUUUUUUN....(jatka lausetta =) )

Mä haluun jo lopultakin synnyttämään tämän lapsen :heart:
  2. M

Mua vitxxxxx tupakointi, rahan haaskausta

Mulla ärsyttää kans miehen tupakointi!! Meillä on nyt just tosi vähissä rahat, pyttipannuunkin suunnillee laitetaan 5perunaa ja 2 nakkia kun ei ole enempiin nakkeihin varaa, mutta miehen tupakointiin kyllä riittää rahaa. Jos se pyytää joskus niitä syöpäkääryleitä kaupasta tuomaan niin en...
  3. M

Kaikenlaisia !!!!!!!!!!

:hug: Olipa ankea täti puhelimessa :|
  4. M

mies-suomi-sanakirjaa kenelläkään?

:laugh: Pitäisi kokeilla tätä oikeasti! Varmaan tehoaisi meilläkin :)
  5. M

mies-suomi-sanakirjaa kenelläkään?

Ihanaa kohdata teidät kohtalontoverit :'( :flower: Täällä tilanne kuitenkin vähän erilainen.. Mies on monesti lupaa tehdä jotain. Esim. "huomenna imuroin kun olet kaupungissa", kun tulen kotiin niin imuriin ei ole koskettukkaan. Hukuttais paskaan jos odottaisin että mies siivoaa lopulta.
  6. M

TAMMIKUUN TOIVOT helmikuussa

Monna jäi varmaan sille sairaalareissulle kun ei täällä näy :) Jännitän täällä yksin että millon kuuluu viimeiset vauvauutiset :xmas:
  7. M

Onko puolisonne "ystävänne" facebookissa? Mieheni mielestä puolisoiden ei pitäisi olla ystäviä...

Mies on tietenkin mun kaveri siellä, lisäksi siellä sivussa lukee että "naimisissa xx:n kanssa"
  8. M

Hiusten vaalennus raskaana ollessa

Olen vaalentanut keskiruskeita hiuksia ihan vaaleaksi. Eli vahvoilla aineilla, vauva on hengissä onneksi, en edes tiennyt että hiuksia ei saisi värjätä ja vaalentelin autuaan tietämättömänä moneen otteeseen juurikasvua :(
  9. M

Kaikilla muilla on enemmän kavereita kun mulla

Hei, mulla on 19 kaveria ja melkeen kaikki on sukulaisia :laugh: OT: miehellä on ainakin 60 kaveria ja paljon paljon naisia.. En ole mustis tietty, mutta kerran kysyin ja se sanoi että ne on jtn vanhoja tyttöystäviä ym. On vissiin ollu niillekkin hyvä mies sen aikaa kun on ollut kun naiset...
  10. M

Huh, aamuun asti selvitty ja vahvasti näyttää siltä että pääsen kokeeseen ;) Yöllä supistukset ahisteli mua monta tuntia ja en saanu unta, mutta kyllä ne sit tuossa pikkutunneilla helpotti niin että pääsin uneen. Monna sullahan on tänään se yliaikaiskontrolli, sehän voi olla että jäätkin...
  11. M

Supistukset loppuivat, voiko niitä..

Lähetän sulle virtuaalisesti omiani!!*supistukset lentelee ilmojen halki* säännöllisesti n. 7 min välein supistaa ja aamulla on tosi tärkeä meno johon mielummin pääsisin!!!!
  12. M

JiiMille täältä kans onnea koetukseen vaikket varmaan näitä onnitteluita pääse lukemaan ennen kun vauvan kanssa :D EClle kans onnea käynnistykseen!! onnittelinkin jo tuolla mitäs nytillä :)
  13. M

Monna Minä olen vielä(kin) täällä :D ei eilen oikeen toiminu illalla palsta kun yritin tulla kirjotteleen :) Synnytys ei tunnu alkavan itsekseen täällä, jospa sitten keskiviikkona pääsis käynnistykseen. Tänään kävin viimeisessä neuvolassa ja siellä oli kaikki ihan ok, vauvan sykkeet oli aika...
  14. M

Minkä ikäiset miehet katselee teitä?

Varmaan jotkut reilusti mua itseä vanhemmat.. nelikymppiset :|
  15. M

Silja-nimestä

Mun sisko on Silja, mun mielestä ihana nimi ihanalla kantajalla :heart:
  16. M

Se on menoa sitten...

ONNEA reissulle!! :) :flower: :flower: Mullakin keskiviikkona sairaalaan meno, saa nähä pääseekö käynnistykseen ;)
  17. M

Mokkula vai laajakaista?

laajakaista, mokkulat liian hitaita meidän käyttöön.
  18. M

Oulun hönttämäki, tietääkö joku millainen paikka?

Siellä on maahanmuuttokeskus, mutta eihän se kaikkia haittaa :) Itse on tuon takia sinne muuttaisi mielellään.

Yhteistyössä