Jos menee linja-autolla Oulusta Kiiminkiin (tai Kiimingistä Ouluun) vaunujen kanssa, niin pitääkö maksaa matkasta? Kun siinähän ylittyy se kuntaraja..
Jospa täällä olis joku joka asuu siellä
Jospa täällä olis joku joka asuu siellä
Alkuperäinen kirjoittaja Pitää maksaa:Mut jos ei kiirettä ole mene rajalle asti bussilla ja kävele oulun puolelle pysäkille ja odottele seuraava Ja ei maksa mitään
Itse teen samaa oulu-hpudas välillä
itse tein tätä myös aikoinaan kun asuttiin hputaalla.nyt asutaan oulussa ja ei tuota "ongelmaa" enään ole.Alkuperäinen kirjoittaja Pitää maksaa:Mut jos ei kiirettä ole mene rajalle asti bussilla ja kävele oulun puolelle pysäkille ja odottele seuraava Ja ei maksa mitään
Itse teen samaa oulu-hpudas välillä
taist käsittää väärin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:ei voi tehdä niin et menee rajalle ja maksaa vasta siinä,pitää maksaa heti alusta lähtien. Ja se on aika kallista, olikohan normaaliaikuinen jokohan sekin on lähemmäs 5e ja siihen päälle halvin aikuisen maksu rattaista, et varaudu maksamaan n.8e. Must toi on niin tyhmää ku kiimingin kunnan sisällä pääsee ilmaseks ja oulussa samoten ja sit se rajan ylitys maksaa maltaita.