ketään Kiimingistä?

Pitää maksaa
Mut jos ei kiirettä ole mene rajalle asti bussilla ja kävele oulun puolelle pysäkille ja odottele seuraava :) Ja ei maksa mitään :D
Itse teen samaa oulu-hpudas välillä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pitää maksaa:
Mut jos ei kiirettä ole mene rajalle asti bussilla ja kävele oulun puolelle pysäkille ja odottele seuraava :) Ja ei maksa mitään :D

Ajattelinkin tuota! :D mutta en vaan viitsinyt sitä tänne kirjoittaa koska täällähän tuomitaan aina kaikki pienikin filunki. Vaikka eihän tuossa mitään epärehellistä oikeestaan tapahdu edes :p Harmi vaan kun Kiiminkiin menee niin harvoin busseja! Odotellessa ehtii kävellä melkosen pitkälle, mutta saa ainakin liikuntaa.

sartsa
Alkuperäinen kirjoittaja Pitää maksaa:
itse tein tätä myös aikoinaan kun asuttiin hputaalla.nyt asutaan oulussa ja ei tuota "ongelmaa" enään ole.

mie
ei voi tehdä niin et menee rajalle ja maksaa vasta siinä,pitää maksaa heti alusta lähtien. Ja se on aika kallista, olikohan normaaliaikuinen jokohan sekin on lähemmäs 5e ja siihen päälle halvin aikuisen maksu rattaista, et varaudu maksamaan n.8e. Must toi on niin tyhmää ku kiimingin kunnan sisällä pääsee ilmaseks ja oulussa samoten ja sit se rajan ylitys maksaa maltaita.

lue uudestaan
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ei voi tehdä niin et menee rajalle ja maksaa vasta siinä,pitää maksaa heti alusta lähtien. Ja se on aika kallista, olikohan normaaliaikuinen jokohan sekin on lähemmäs 5e ja siihen päälle halvin aikuisen maksu rattaista, et varaudu maksamaan n.8e. Must toi on niin tyhmää ku kiimingin kunnan sisällä pääsee ilmaseks ja oulussa samoten ja sit se rajan ylitys maksaa maltaita.
taist käsittää väärin.

Yhteistyössä