miehen hajut (pari kiperää kysymystä)

• Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Loukkaantuuko teidän miehet, jos huomautatte vaikkapa hengityksen hajusta?
Meillä on näet pari ongelmaa.
1.Mies ei pese hampaitaan kovinkaan usein. Hengitys haisee pahalle. Nykyään on suuteleminenkin jäänyt, koska en kestä hajua. Sensijaan että mies yrittäisi tehdä hajulle jotain, hän syyttää minua. Olen julma kun en osoita hellyyttä.
2.Mies ei käytä deodoranttia. Toivoisin ja olen pyytänyt, että käyttäisi mutta ei periaatteesta suostu. Hienhaju on joskus tosi paha.
3.Kuorsauksen vielä kestän, mutta siitäkin saan valituksen, jos yöllä pyydän lopettamaan kuorsaamisen. Hän ei hyväksy, että keskeytän hänen nukkumisensa ja pyydän kääntymään kyljelleen, vaikka olisin joutunut valvomaan kuorsauksen takia parikin tuntia.
Miten teidän miehet käyttäytyy, jos saavat huomautuksia tällaisista asioista? Yrittävätkö tehdä asioille mitään? Minusta on paljon kamalempaa, että vieraantuu kumppanistaan täysin, eikä ole enään mitään intiimiä, kuin se että joutuu vähän mieskin näkemään vaivaa.(esim.deodorantin käyttö ja suuvesi yms.) Kai apteekista löytyy tohon hengitykseen jotain tehokasta.

:hug: Kuulostaa aika tympeältä..

Kyllähän nyt jokaisen kuuluisi huolehtia perushygieniasta :whistle: Kokeile samaa temppua? Lopeta dödön käyttö ja oo muutama päivä samassa paidassa.. Ootko muuten yrittäny yöllä töniä miestä, meillä mies kääntyy yleensä aina kun auttaa vähän silleen nostamalla sen kylkeä tai tönimällä :D eikä se edes herää siihen "avustamiseen"..

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
AP koita nyt vaan sopeutua tilanteeseen.
:headwall:

Kyllä joka ihmisen pitää perushygieniasta huolehtia. Piste. Ei siihen mitään perusteluja tarvita.

Mitä siihen kuorsaamiseen tulee... Se ei ole tahallista, eikä mies voi sille mitään. Teidän on joko hankittava tukkupakkaus korvatulppia sinulle, eri makkarit tai sitten käännät nukkuvan miehen väkisin kyljelleen. Tai ompele tennispallo yöpaidan selkään, varmasti ei enää käänny selälleen. :whistle:

Mutta ei nyt kukaan normaali suutu, jos tönitään kuorsaamisen takia. Ei se nyt ole liikaa vaadittu kyljelleen kääntyä. (nimim. ikunen kuorsaaja :ashamed: )

Tellu
No miksei ihminen pese hampaitaan tai käytä deodoranttia? Tosi ihmeellistä ja ällöä. Kuorsaaminen on kiusallista, mutta sille on hankalampi tehdä mitään. Kyllä mä tönin pitkin yötä ukkoa hereille. Pakko. Joskus kyllä sanoo, että luuletko, että mä tahallani kuorsaan. Siinä kaikki. Käske lasten huomauttaa iskän hajuista, jospa menis paremmin perille. Lasten suusta se totuus...

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
No huhhuh, mistä sä olet löytänyt tuollaisen luolamiehen? Itse en kestäis hetkeäkään.
no nuorempana se oli häveliäämpi. Hurmatessaan käytti kyllä deodoranttia ja hampaatkin taisi olla pesty. Ja silloin mies poltti myös tupakkaa, joka tuoksui mentholille. Tupakoinnin lopettaminen on hyvä asia, mut se ilmeisesti vaikutti myös miehen tuoksuun. Hän ei siis aikanaan haissut sellaiselle pinttyneelle tupakalle vaan raikkaalle tupakalle miedosti. Mä itse asiassa ikävöin sitä tuoksua. Mutta edelleen painota, että onhan se miehen terveys tärkeämpi. Itsekään en polta.

halipupu
Noi jutut on vaikeita, kun jotkut ei kestä kirittiikiä itseään kohtaan sitten yhtään. Meillä kuorsaus hoituu yleensä, niin että tökin miestä niin kauan että vaihtaa asentoaan ja kuorsaus loppuu. Ja jos koittaa halia hikisellä paidalla (tulee töistä kävellen ja paidat märkinä) niin en suostu ja vihjaan että paidan vois vaihtaa, yleensä onnistuu. Koita vielä jutella asiasta ja kerro mieltä susta tuntuu, ettei ole kivaa suudella jos toinen ei ole pessyt hampaita aikoihin. Voit vaikka kysästä mieltä miehestä tuntuisi suudella jos sä olisit syöny just jotain miehen inhoamaa ruokaa.

Yhteistyössä