Sama juttu mulla.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä lupaan aloittaa taas säännöllisesti heti kun imetys loppuu :wave: 18-vuotiaasta oon käynyt säännöllisesti sen 3-4kk:n välein lukuunottamatta lävistyksen, tatuoinnin ja raskauksien aikaisia "karanteeneja"
Mulle on luovutus tehnyt ihan itellekin hyvää... ihan ekan kerran kun menin luovuttamaan oli menkat loppuneet juuri (varmaan edellisenä päivänä) ja Hb oli 162Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Sama juttu mulla.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä lupaan aloittaa taas säännöllisesti heti kun imetys loppuu :wave: 18-vuotiaasta oon käynyt säännöllisesti sen 3-4kk:n välein lukuunottamatta lävistyksen, tatuoinnin ja raskauksien aikaisia "karanteeneja"
Tosin nyt oon ollu hiukan laiska enkä oo selvittäny kuinka pitkä karenssi rintojenpienennyksestä tuli.
Voi käydä, mutta synnytyksestä pitää olla vuosi kulunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko käydä heti luovuttaan kun on lopettanu imetyksen?
Tässä on leikkauksista: http://www.veripalvelu.fi/www/1036Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Sama juttu mulla.
Tosin nyt oon ollu hiukan laiska enkä oo selvittäny kuinka pitkä karenssi rintojenpienennyksestä tuli.
Lueskelin noi läpi, tauko olis kai 3-6kk...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Tässä on leikkauksista: http://www.veripalvelu.fi/www/1036Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Sama juttu mulla.
Jeps, silläpä se parhaiten selviää mua harmittaa kun Tampereella ei onnistu istukkaverenluovutus. Olisin esikoista odottaessa jo ollut kiinnostunut, mutta kun ei niin ei...Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Lueskelin noi läpi, tauko olis kai 3-6kk...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Tässä on leikkauksista: http://www.veripalvelu.fi/www/1036Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Sama juttu mulla.
Pitäs silti soittaa ja tarkistaa.
Ei välttämättä estä luovuttamista, tuosta lisää http://www.veripalvelu.fi/www/1491Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Saankohan mä luovuttaa, kun mulla on masennuslääkitys päällä??
Verenpainelääkityskään ei estä luovuttamista automaattisesti.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:olen käynyt kolmesti.
Ensimmäiellä kerralla ei suonista saatu lainkaan verta,mulla niinpilossa olevat suonet. Kaksi muuta kertaa veri o virrannut lian hitaasti. Ny ten varmaan enää saisikaan luovuttaa tuon verenpainelääkityksen takia.
mutta jos taaskäy niin että puolipussia saadaan,mutta liian hitasti. Ei oel silloin mitään hyötyä luovutuksesta. Jok kaerta mut lasketaan ensikertaa luovuttajaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Verenpainelääkityskään ei estä luovuttamista automaattisesti.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:olen käynyt kolmesti.
Ensimmäiellä kerralla ei suonista saatu lainkaan verta,mulla niinpilossa olevat suonet. Kaksi muuta kertaa veri o virrannut lian hitaasti. Ny ten varmaan enää saisikaan luovuttaa tuon verenpainelääkityksen takia.
Ei ole este.Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Saako tupakoitsija luovuttaa verta? Kysyn ihan miehen puolesta..
Okei, pitääpä suostutella miestä luovuttamaan. Hänellä kyllä pieni piikkikammo.. Ite vielä imetän, eli ei oo mun mahollista antaa vertani.Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ei ole este.Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Saako tupakoitsija luovuttaa verta? Kysyn ihan miehen puolesta..
Niin kuin aiemmassa linkissäni jo todettiinkin, myöskään Zypanin ja Champixin käyttö eivät estä luovutusta.
Uskottelet sille ettei se piikki nyt niin paksu, eikä pitkäkään oleAlkuperäinen kirjoittaja marceille:Okei, pitääpä suostutella miestä luovuttamaan. Hänellä kyllä pieni piikkikammo.. Ite vielä imetän, eli ei oo mun mahollista antaa vertani.Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ei ole este.Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Saako tupakoitsija luovuttaa verta? Kysyn ihan miehen puolesta..
Niin kuin aiemmassa linkissäni jo todettiinkin, myöskään Zypanin ja Champixin käyttö eivät estä luovutusta.