Hakutulokset

1. A

Kysymys, kuinka pitkät koulupäivät ammattikouluissa yleensä?

Itse kans luulen, että poika ei ole ihan joka tunnilla paikalla. Mutta tätä just tarkoitin. Meinaan ite just samaisen alan parissa olen tehny töitä ja sillä opiskelijoilla on tosiaan alusta asti hyyyvin vaihtelevat kouluajat. Lähihoitajilla voisin kuvitella olevan aika selkeetä 8-16...
  2. A

Kauppaan menossa -mitä laihduttajalle sopivaa ruokaa kannattaisi ostaa?

Ja tosiaan maitorahkaa :heart: Nam nam nam :D
  3. A

Ärsyttääkö muita se, että alesta löytyy vaan normaalihintaista?

Lastenvaatteiden kohdalla en ole huomannut vielä, kun lapsille kelpaa vielä se mitä äiti ostaa. Mutta omalla kohdalla kyllä ärsyttää! Aina käy niin, että ne ihanimmat löydöt on normaalihintaisia ja yleensä vielä liian kalliita.
  4. A

Kauppaan menossa -mitä laihduttajalle sopivaa ruokaa kannattaisi ostaa?

Salaattitarpeita. Ja salaatin lisäksi vaikka tonnikalaa tai raejuustoa, jos sattuu ruokaisampaa tekemään mieli. Hapankorppua tai näkkäriä, jota voi rouskutella. Tämän päälle ei sitten kannata kasata kauheasti mitään, korkeintaan ihan sipaisu levitettä ja esim. kurkkua. Nam nam...
  5. A

mä pelkään niin kauheesti mahatautia et tää rajottaa jo elämää:(

Itse en nyt voi sanoa, että ihan noin pahasti kammoaisin, mutta tunnistan itsessäni samoja oireita lievempänä. Nytkin harva se ilta kuulostelen omaa mahaa, että ei kai mulle vaan ole tauti tulossa kun on niin kumma olo. Ja käsidesin kanssa heilun + pesen kaikkia ovenkahvoja ja muita esim...
  6. A

Kumpi teistä on paremman näköinen näistä hääpuvuista? ( vielä hääpukuasiaa kerran )

Ja tästä samaa mieltä, että JOS ap harkitset myös tätä väriä, niin tämä on selkeesti kaikkein kaunein =)
  7. A

Kumpi teistä on paremman näköinen näistä hääpuvuista? ( vielä hääpukuasiaa kerran )

Mun mielestä noista kahdesta kauniimpi on punainen, vaikka periaatteessa mustakin kyllä sopii mihin tahansa pukuun. Jotenkin tuo nimenomainen puku mustana vaan ei ole minusta kaunis.
  8. A

minkä ikäisenä teillä on hellittänyt tuo laatikoiden koluaminen lapsella ?

Meillä ihan sama juttu. Esikoinen ei ollu koskaan kaappien ja laatikoiden perään, ainakaan riesaksi asti. Mutta tämä toinen on sitten tosi rasittava asian suhteen :/
  9. A

Jos miehellesi tuli erektio-ongelmia jättäisitkö hänet<???

No ei olis ihan niin tyly meininki meillä. Mutta sen joudun tunnustamaan, että yhden nuoruuden poikakaverin kanssa tuli ero vähän tästä syystä. MUTTA vielä enemmän vaikutti se tosiasia, ettei mies suostunut hakemaan mitään apua tai edes oikein myöntämään asiaa. Minussa ei kuulema ollut vikaa...
  10. A

Jokos olette lukeneet horoskooppinne tälle vuodelle?

No ainakin tuo linkissä oleva oli kyllä tooooodella ympäripyöreästi kirjoitettu. Helppo olla uskomatta :xmas: Kyllä mulla tulee toisinaan luettua, jos jossain horoskooppi vastaan osuu. Ja jonkun verran kyllä koen enemmän tunnistavani itseäni oman merkin luonnekuvauksista jne kuin monen muun...
  11. A

Vantaalaiset

Nostelen ihan huvikseen :wave:
  12. A

kauan synnytyksen jälkeen alapään lihakset kipeinä?

Mulla kyllä oli alapää tosi kipeä, vaikka repeämiä ei edes tullu. Itse koin sen kivun lähtevän lantion luustosta? Tai jostain. Oli sellaista tunnetta kuin luut jotenkin palautuis siellä omille paikoilleen hitaasti ja erittäin kivuliaasti. Vähänku liitoskipuja raskausaikana.
  13. A

Maissinaksuja vai ei? Vastatkaa kaikki joo tai ei...

Olen antanut. En näe mitään pahaa asiassa. Meillä nuo on toimineet juurikin sormiruoan osana, naposteltavana kun muut syö jotain sellaista mitä pienelle ei voi antaa. Meidän poika on maito- ja kananmuna-allerginen, joten siksi aika vähissä on ne aikuisten herkut mitä voi antaa maistaa.
  14. A

G: Aiotko vielä harrastaa seksiä tänä vuonna?

No ehkä sitä hääpäivän kunniaksi vois yrittää vielä ehtiä :laugh:
  15. A

Ajattelin pistää huutikseen Wii Fit-lautani peleineen...

Nimenomaan samaa olen märehtinyt MONTA kertaa. Itsekin esimerkiksi vaatteita olen briteistä tilannut ja jotain pipsa possu sarjan leluja tytölle. Tosi edullisia on sieltä kulut verraten Suomen hintoihin.
  16. A

facebookista, mitä se tarkoittaa kun kaverit laittaa tilapäivitykseen vain jonkun värin?

Ahaa... multakin meni tuo ihan ohi. Kyllä palstasta oli taas tänä aamuna siis apua :D
  17. A

Löytyykö sellaisia, joiden parisuhteessa mennyt huonosti pikkulapsiaikana JA parantunut myöhemmin?

Voisitteko te tämänkaltaisista asioista keskustella ihan avoimesti? Meillä kans tilanne on se, että mies kyllä nukkuu vaikka vauva mitä huutais ja muutenkin pystyis nukkumaan samassa kyllä. Mutta kun hän kuorsaa niin mahdottomasti! Mulle tuo ei ollut suuren suuri ongelma ennenku lapset synty -...
  18. A

Löytyykö sellaisia, joiden parisuhteessa mennyt huonosti pikkulapsiaikana JA parantunut myöhemmin?

Täytyy nyt olla aika samaa mieltä kuin edellä jo kommentoineet. Eli kannattaa ainakin yrittää, antaa ajan vähän kulua. Meilläkin oli esikoisen vauva-aika kaikin puolin hankala. Esikoinen nukku pitkään huonosti niin päivällä kuin yöllä, raha-asiat ei ollu hoitovapaalla kovinkaan hyvällä...

Yhteistyössä