Hakutulokset

1. A

Miten lausut sanan "sälekaihdin"?

Mulla myös taipuu vähän näin :D Mutta kyllähän tuo on tosiaan suomen kielen piirre, jota tuskin kovin usein tietoisesti omasta puheesta tajuaa kuunnellakaan.
  2. A

Vantaalaiset

Minä L puolella =)
  3. A

Vantaalaiset

No samoin :wave:
  4. A

Keskustelua sikainfluenssasta

Samaa mieltä. Omassa lähipiirissä ollut useammalla erittäin huonoa tuuria rokotuksen ja sen sivuvaikutusten kanssa, mutta tuskinpa koskaan niitä asioita julkiseksi tulee.
  5. A

Kyllä mä vaan huomiseksi ostan YHDEN pussin sipsejä ja litran limsaa

Täytyy muuten todeta tähän väliin, että meille ei koskaan osteta sipsejä itse. Tai no, mies on joskus tainnut meidän yhteisen taipaleen aikana ostaa. Mutta itse en kertaakaan. Ne mitä on saatu esim. illanistujaistuomisena kavereilta on avattu ja heitetty sit aikansa pyörittyä roskiin. Eli...
  6. A

Kuka EI aio syödä huomenna nakkeja ja perunasalaattia?

No voi pahus :laugh: pitänee sit vaan koettaa itse loihtia kans jotain herkkua.
  7. A

miltä sinusta tuntui 26-vuotiaana?

Vähän tällainen tunne mulla on ollut... siis että se 26 oli aika raskas ikä mulle ja sen jälkeen on helpottanu vaan vuosi vuodelta. Toivottavasti meno jatkuis näin vielä piiiiitkään :D
  8. A

Kuka EI aio syödä huomenna nakkeja ja perunasalaattia?

Mahtuuko ruokavieraita? :p Ei aavistustakaan mitä syödään, mutta ei ainakaan nakkeja, joita itse inhoan :D
  9. A

Onko teillä koskaan puuroja ruokana muutenku aamulla/illalla?

En osais kuvitellakaan. Itse laitan rasvaa :p

Yhteistyössä