Mahtuuko ruokavieraita?Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ei löydy täältäkään nakkeja eikä perunasalaattia. Menussa olis tällä hetkellä mozzarella-serranosalaattia ja härän ulkofilepihvejä. Sisäfile oli loppunut, en tiedä millaisia noista sitten tulee, mutta varmaan ihan syötäviä kuitenkin.
Heh, varasin aineksia vaan mulle ja miehelle, täytys kattoa sitten uudenvuodenpäivänä onko mitään jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Mahtuuko ruokavieraita?Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ei löydy täältäkään nakkeja eikä perunasalaattia. Menussa olis tällä hetkellä mozzarella-serranosalaattia ja härän ulkofilepihvejä. Sisäfile oli loppunut, en tiedä millaisia noista sitten tulee, mutta varmaan ihan syötäviä kuitenkin.
Ei aavistustakaan mitä syödään, mutta ei ainakaan nakkeja, joita itse inhoan
No voi pahusAlkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Heh, varasin aineksia vaan mulle ja miehelle, täytys kattoa sitten uudenvuodenpäivänä onko mitään jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Mahtuuko ruokavieraita?Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ei löydy täältäkään nakkeja eikä perunasalaattia. Menussa olis tällä hetkellä mozzarella-serranosalaattia ja härän ulkofilepihvejä. Sisäfile oli loppunut, en tiedä millaisia noista sitten tulee, mutta varmaan ihan syötäviä kuitenkin.
Ei aavistustakaan mitä syödään, mutta ei ainakaan nakkeja, joita itse inhoan
Hoo, samat suunnitelmat!Alkuperäinen kirjoittaja Taa::wave:
Mä syön tortilloja ja juon nakit silmille B)