facebookista, mitä se tarkoittaa kun kaverit laittaa tilapäivitykseen vain jonkun värin?

• Viestiketjun aloittaja Laiskimus harmaana
  • Ensimmäinen viesti
...
Tämmönen: Kirjoita FB statukseen rintsikoittesi väri niin että kaikki pojat alkaa miettiin miksi kaikilla tytöillä on joku väri statuksessaan. Kopioi viesti kaikille tytöille onlinessa let's have some fun

vieras
Mä ihmettelen lähinnä niitä värejä, pinkkiä, oranssia, punaista, liilaa, sinistä.... ihanko oikeasti kenelläkään ei ole mustia tai valkoisia rintsikoita päällä?

väriä elämään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ihmettelen lähinnä niitä värejä, pinkkiä, oranssia, punaista, liilaa, sinistä.... ihanko oikeasti kenelläkään ei ole mustia tai valkoisia rintsikoita päällä?
ainakin omilla kavereilla oli paljon mustaa ja valkoista.. itsellä kyllä pinkkiä, katsos kun nykyään on aika laaja värivalikoima liiveissäkin, mullakin on noin 30kpl rintsikoita ja ihan joka väristä löytyy.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja väriä elämään:
ainakin omilla kavereilla oli paljon mustaa ja valkoista.. itsellä kyllä pinkkiä, katsos kun nykyään on aika laaja värivalikoima liiveissäkin, mullakin on noin 30kpl rintsikoita ja ihan joka väristä löytyy.
Heh.. on minulla itsellänikin monia eri värisiä liivejä mutta minusta aika hassu sattuma että kun kaverilistallani on parisenkymmentä väriä laitettu, niin kenelläkään ei sattumoisin ole päällä mustaa tai valkoista. Kun esim jossian saunailloissa tms tuntuu että siellä ei juuri värillisiä liivejä näy :)

miksi ihmettelet?
Alkuperäinen kirjoittaja väriä elämään:
Heh.. on minulla itsellänikin monia eri värisiä liivejä mutta minusta aika hassu sattuma että kun kaverilistallani on parisenkymmentä väriä laitettu, niin kenelläkään ei sattumoisin ole päällä mustaa tai valkoista. Kun esim jossian saunailloissa tms tuntuu että siellä ei juuri värillisiä liivejä näy :)
tokihan riippuu paljolti siitä minkälainen paita on päällä, jos kovin avonainen musta, niin silloin mustat liivit, jos taas valkoinen paita niin valkoiset liivit, muuten sitten ihan sama mitä väriä löytyy.

Yhteistyössä