ainakin omilla kavereilla oli paljon mustaa ja valkoista.. itsellä kyllä pinkkiä, katsos kun nykyään on aika laaja värivalikoima liiveissäkin, mullakin on noin 30kpl rintsikoita ja ihan joka väristä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ihmettelen lähinnä niitä värejä, pinkkiä, oranssia, punaista, liilaa, sinistä.... ihanko oikeasti kenelläkään ei ole mustia tai valkoisia rintsikoita päällä?
aina ei tarvitse olla nipo, joskus on kiva vähän hassutellaAlkuperäinen kirjoittaja v:Voi että. Ihme että mun sivulla ei näy värejä.. ai niin kaverini ovat järkeviä.
Tai sitten eivät vielä ole hoksnneet tuotaAlkuperäinen kirjoittaja v:Voi että. Ihme että mun sivulla ei näy värejä.. ai niin kaverini ovat järkeviä.
Heh.. on minulla itsellänikin monia eri värisiä liivejä mutta minusta aika hassu sattuma että kun kaverilistallani on parisenkymmentä väriä laitettu, niin kenelläkään ei sattumoisin ole päällä mustaa tai valkoista. Kun esim jossian saunailloissa tms tuntuu että siellä ei juuri värillisiä liivejä näyAlkuperäinen kirjoittaja väriä elämään:ainakin omilla kavereilla oli paljon mustaa ja valkoista.. itsellä kyllä pinkkiä, katsos kun nykyään on aika laaja värivalikoima liiveissäkin, mullakin on noin 30kpl rintsikoita ja ihan joka väristä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ihmettelen lähinnä niitä värejä, pinkkiä, oranssia, punaista, liilaa, sinistä.... ihanko oikeasti kenelläkään ei ole mustia tai valkoisia rintsikoita päällä?
tokihan riippuu paljolti siitä minkälainen paita on päällä, jos kovin avonainen musta, niin silloin mustat liivit, jos taas valkoinen paita niin valkoiset liivit, muuten sitten ihan sama mitä väriä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh.. on minulla itsellänikin monia eri värisiä liivejä mutta minusta aika hassu sattuma että kun kaverilistallani on parisenkymmentä väriä laitettu, niin kenelläkään ei sattumoisin ole päällä mustaa tai valkoista. Kun esim jossian saunailloissa tms tuntuu että siellä ei juuri värillisiä liivejä näyAlkuperäinen kirjoittaja väriä elämään:ainakin omilla kavereilla oli paljon mustaa ja valkoista.. itsellä kyllä pinkkiä, katsos kun nykyään on aika laaja värivalikoima liiveissäkin, mullakin on noin 30kpl rintsikoita ja ihan joka väristä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ihmettelen lähinnä niitä värejä, pinkkiä, oranssia, punaista, liilaa, sinistä.... ihanko oikeasti kenelläkään ei ole mustia tai valkoisia rintsikoita päällä?