Kauppaan menossa -mitä laihduttajalle sopivaa ruokaa kannattaisi ostaa?

Niin siis toki ihan perusruokaa mutta esimerkiksi jos illalla tekee mieli jotain naposteltavaa; mitä tuonne kaappiin kannattaa varalta? Auttakaapa kauppalistan teossa.... jos pääsisi tässä kilojen tiputtelussa alkuun. :p

Salaattitarpeita. Ja salaatin lisäksi vaikka tonnikalaa tai raejuustoa, jos sattuu ruokaisampaa tekemään mieli.

Hapankorppua tai näkkäriä, jota voi rouskutella. Tämän päälle ei sitten kannata kasata kauheasti mitään, korkeintaan ihan sipaisu levitettä ja esim. kurkkua. Nam nam.

Makeannälkään itselläni on useimmiten ananasta ja light limua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siemeniä :heart: :D
Oikeasti, maistuuko nuo millekään? :eek: Kun mies eka kerran popsi jotain siemeniä nassuunsa olin tiputtaa silmät päästäni.... olin ajatellut ihan että ne on vaan linnunruokaa. :ashamed: :snotty:
No kyl maar meistä melkosia tipuja tuleekin kun näitä popsii :D Oikeasti on tosi hyviä ja terveellisiä. Kaloreita on aika reippaasti - suunnilleen saman verran kuin pähkinöistä, mutta ovatpahan terveellisiä. Suosittelen =)

..
auringonkukan siemenet on tosi hyviä ja tosi terveellisiä...niistä saa aivojen tarvitsemia rasvoja jne.! rasvaa ei kannata välttää liikaa, koska aivot tarvitsevat OIKEANLAISTA luonnollista rasvaa oikean määrän.

vieras
Vaikka tulikin hyviä ehdotuksia tässä, niin oikeasti kannattaa opetella eroon siitä iltanapostelusta. Hyvä keino siihen on syödä päivällinen sen verran myöhään (esim. 18-19) ettei enää tule nälkä ennen nukkumaanmenoa. Tsemppiä kilojen karistukseen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka tulikin hyviä ehdotuksia tässä, niin oikeasti kannattaa opetella eroon siitä iltanapostelusta. Hyvä keino siihen on syödä päivällinen sen verran myöhään (esim. 18-19) ettei enää tule nälkä ennen nukkumaanmenoa. Tsemppiä kilojen karistukseen!
Tuo on kyllä ihan totta että iltanapostelusta täytyisi päästä eroon. Mulle se on suurin kompastuskivi.... tuo iltasyöminen meinaan. Mutta tiedän etten ihan hetkessä opi uusille tavoille niin jos alkuun ainakin keventäisi syömisiään.... :D

Kiitos tsempeistä! :wave:

Yhteistyössä