Paitsi että kreikkalainen jogurtti on parempaa.Alkuperäinen kirjoittaja nam:pekonia, munia, turkkilaista jugurttia, kermaa, voita, pähkinöitä ja kasviksia
Oikeasti, maistuuko nuo millekään? Kun mies eka kerran popsi jotain siemeniä nassuunsa olin tiputtaa silmät päästäni.... olin ajatellut ihan että ne on vaan linnunruokaa. :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siemeniä :heart:
No kyl maar meistä melkosia tipuja tuleekin kun näitä popsii Oikeasti on tosi hyviä ja terveellisiä. Kaloreita on aika reippaasti - suunnilleen saman verran kuin pähkinöistä, mutta ovatpahan terveellisiä. Suosittelen =)Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Oikeasti, maistuuko nuo millekään? Kun mies eka kerran popsi jotain siemeniä nassuunsa olin tiputtaa silmät päästäni.... olin ajatellut ihan että ne on vaan linnunruokaa. :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siemeniä :heart:
Tuo on kyllä ihan totta että iltanapostelusta täytyisi päästä eroon. Mulle se on suurin kompastuskivi.... tuo iltasyöminen meinaan. Mutta tiedän etten ihan hetkessä opi uusille tavoille niin jos alkuun ainakin keventäisi syömisiään....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka tulikin hyviä ehdotuksia tässä, niin oikeasti kannattaa opetella eroon siitä iltanapostelusta. Hyvä keino siihen on syödä päivällinen sen verran myöhään (esim. 18-19) ettei enää tule nälkä ennen nukkumaanmenoa. Tsemppiä kilojen karistukseen!