Hienoa R vai L puolella? Kiva, että joku muukin...Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Mä asun Lotan kanssa samalla alueella
No samoin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Mä asun Lotan kanssa samalla alueella
R puolellaAlkuperäinen kirjoittaja lotta79:Hienoa R vai L puolella? Kiva, että joku muukin...Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Mä asun Lotan kanssa samalla alueella
Samoin!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja katariina00:01710
Minä L puolella =)Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:R puolellaAlkuperäinen kirjoittaja lotta79:Hienoa R vai L puolella? Kiva, että joku muukin...Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Mä asun Lotan kanssa samalla alueella
:wave: samoin minäAlkuperäinen kirjoittaja zizilisko::wave: Minä myösAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:01390
samoinAlkuperäinen kirjoittaja mä:myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:01200 alue.
Minä myös!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja katariina00:01710