Hakutulokset

1. D

Mikä on nyt in? Mikä on muotia sisustuksessa?

Huomaa muuten kyllä, että harmaasävyinen laminaatti alkaa olla niin hot! Harmaattai harmaasävyiset lattiat ovat muita lattioita vähän kalliimpia. Ihmeteltiin suuresti, miksi sama laminaatti oli harmahtavana hieman hintavampaa.
  2. D

Mikä on nyt in? Mikä on muotia sisustuksessa?

Asuntomessuilla, talonäytöissä ja sisustuslehdissä kyllä edelleen laitetaan tehosteseiniä. Niiden tyyli vain on muuttunut. Nykyään tehosteseinän on oltava persoonallista tapettia, ei enää maalia tai yksiväristä tapettia.
  3. D

Muistatteko tän olkkarin? Mitä mieltä rempan jälkeen?

Kaunis lattia! Seinä ei nyt istu tuonne olohuoneeseen. Ihan kiva olkkari. Minäkin laittaisin tehosteseinän tuonne. Joku kaunis tapetti!
  4. D

Tiedättekö minkälaisista naisista teidän miehet pitää??

Mun mies on joskus kans tokaissut, että jalat näyttävät seksikkäiltä sukkahousuissa :) Mikä lie fetissi :D Mun mies tykkää pitkistä naisista.
  5. D

Tarvitsiko teidän keittiönne kaappauksen?

Mitäs vikaa kermassa ja voissa on? Ei toki ihan jokapäiväiseen ruokavalioon kuulu, mutta noin periaatteessa.
  6. D

Painaako naiset enemmän kuin miehet? Noin niinku suhteessa

Kyllä mitoilla 175/60 on varmasti todella hoikka, mutta ihan terveen näköinen. 172/58 on omat mittani ja olen mielestä hieman liian laiha. Häiritsee eniten tikkujalkani, ei näytä housut hyvältä. Mun sisko on joku vajaa 170cm.. 167cm ehkä ja painaa yli 70kg mutta on todella kiinteä ja...
  7. D

Ammattisi ja autosi?

Minä myös olen töissä huomannut, että hoitajilla on paljon kalliimmat autot, kuin meillä lääkäreillä :)
  8. D

Ammattisi ja autosi?

Lääkäri, Toyota Avensis ja olisko toi 2008
  9. D

Jos silmäsi ovat ruskeat, onko sinua luultu sen takia koskaan ulkomaalaiseksi Suomessa?

Luullaan ulkomaalaiseksi usein. Mun biologinen isäni on argentiinalainen, joten ei suotta luulla muukalaiseksi :)
  10. D

Haluatko kysyä 26-vuotiaalta "suurperheelliseltä" jotakin? :)

Meillä taitaa bruttotulot olla nyt noin 15.000. Menee yli 5000e veroihin kuussa.
  11. D

Haluatko kysyä 26-vuotiaalta "suurperheelliseltä" jotakin? :)

Mun mielestä AP sanoi ihan selvästi, että nettotulot ovat nyt 8000-9000e ja bruttotulot nyt reilusti yli kymppitonnin. Ihan kuten meillä. Mulla ei ole HAJUAKAAN bruttotuloistamme, mutta tiedän, että meilläkin nettotulot ovat noin 9000e/kk. AP myös ihan selvästi sanoi, että tulot nousevat, kun...
  12. D

Pistin avioeropaperit vetämään

:stick:
  13. D

Miksi kauniin tuttavat facebookiin lisäämät kuvat aiheuttavat pahennusta?

Mä olen 26-vuotias. Mä olen ollut facebookissa 7-vuotta ja alakouluikäisestä asti ii2:ssa, irc-galleriassa jne. Toki kahdessa viimeisessä en enää ole ollut vuosiin. Mä olen sen ikäinen, joka on tottunut tuohon nettimaailmaan. En tosin kovin usein lisäile kuvia. Teiltä on tullut hyviä...
  14. D

Kortisonilääkityksestä hieman pöhöä. Kehtaankohan sitä mennä treffeille?

Mene vaan. Ellei se pöhö ole oikeasti TODELLA paha.
  15. D

Toiset myös vain ovat sellaisia kuvien räpsijöitä. Eikä sitä omaa pärstää lisäillä välttämättä ollenkaan siksi, että haluaisi huomiota.
  16. D

Mä asuin nuorempana Vaasassa. Sinne kyseinen toiminta sopisi. Siellä nyt muutenkin kaikki puhuu muista paskaa ja keksimällä keksitään huonoja puolia. Esim. Etelä-Suomessa en ole moiseen törmännyt.
  17. D

Ekat treffit. Tansseihin, jonne on ajomatkaa yli tunti. Huono idea?

Mun mielestä järkevin vaihtoehto.
  18. D

Miksi nuoret äidit eivät saisi tehdä omia juttuja ja miksi se on niin helkutin hienoa jos "vanha" äiti saa omaa aikaa?

Tuo on kyllä totta. Mä en ylipäätään ymmärrä sitä taivastelua, jos äiti tai isä on viihteellä. Eri asia on, jos joka viikonloppu pitää päästä perseet vetämään. Mutta miksi se äiti tai isäkin ei voisi joskus (esim. kerran kuussakaan ei ole paha) käydä viihteellä kavereiden kanssa? Me ei kovin...
  19. D

Mikä sitten on liian pyöreä? Jos miehet kerta tykkäävät hieman pyöreistä naisista, mutta missä menee raja?

Tai oikeastaan tuo mun linkittämän linkin nainen varmaan on vielä kuitenkin rajojen positiivisella puolella, kun tarkemmin ziigaa.
  20. D

Mikä sitten on liian pyöreä? Jos miehet kerta tykkäävät hieman pyöreistä naisista, mutta missä menee raja?

http://25.media.tumblr.com/9214335621bcb2c18d87a56578f61166/tumblr_mhavc2kFOa1rcfhroo1_500.jpg Mä heittäisin, että tuo nainen alkaa mennä sen maagisen rajan huonommalle puolelle. Eli AP: jos olet tuota pienempi, niin nou hätä. Eikä tuokaan nainen vielä mikään paha ole. Mä olen 172cm ja...

Yhteistyössä