Ekat treffit. Tansseihin, jonne on ajomatkaa yli tunti. Huono idea?

• Viestiketjun aloittaja "Enni"
  • Ensimmäinen viesti
"Enni"
Siis netissä tavattu. Mä olen niin nuori, ettei mun ikäluokka käy tanssimassa, mutta mä tykkään käydä kesätansseissa. Mies vähän vanhempi ja innokas lavojen kiertäjä.
Ehdotti sitten, että mentäisiin yhdessä tansseihin. Tuonne tanssipaikalle ajaa yli tunnin. Mietin, että onko se huono idea. Jos jompikumpi meistä pettyy heti? Huomaa, ettei toinen ollutkaan sitä mitä odotti?
Matkoihin menee kuitenkin 2,5h ja siellä paikanpäälläkin nyt jonkun aikaa.

Pitäskö ehdottaa esim. jtn pikatreffejä ennen viikonloppua?

Kyllä mä menisin. Jos treffiseura ei sytytä sillä tavalla niin ainakin pääsee tanssimaan ja pitämään hauskaa ihan kavereina:)

"Enni"
Mä toki maalaan piruja seinille osittain siksi, että olen ollut 30kg painavampi. Silloin totuin siihen, että mies karkasi paikalta 5min jälkeen ja mä menin kotiin itkemään (olin toki ilmoittanut etukäteen selvästi olevani tukeva ja näyttänyt ihan realistisia kuviakin).
Jossain alitajunnassa mä siis osittain myös pelkään, että ulkonäköni on niin suuri pettymys, että pilaan miehen illan.
Vaikka tiedän, ettei mun sitä tarvitse pelätä.

"..."
[QUOTE="Enni";28537754]Siis netissä tavattu. Mä olen niin nuori, ettei mun ikäluokka käy tanssimassa, mutta mä tykkään käydä kesätansseissa. Mies vähän vanhempi ja innokas lavojen kiertäjä.
Ehdotti sitten, että mentäisiin yhdessä tansseihin. Tuonne tanssipaikalle ajaa yli tunnin. Mietin, että onko se huono idea. Jos jompikumpi meistä pettyy heti? Huomaa, ettei toinen ollutkaan sitä mitä odotti?
Matkoihin menee kuitenkin 2,5h ja siellä paikanpäälläkin nyt jonkun aikaa.

Pitäskö ehdottaa esim. jtn pikatreffejä ennen viikonloppua?[/QUOTE]

En tiedä olenko yli varovainen, mutta en kyllä hyppäisi vaan netissä tavatun tyypin kyytiin noin vaan.
Mieluummin tapaisin kerran pari ensin, vähän enemmän ehkä pääsis selville mikä on miehiään...

"Enni"
Mä uskon kyllä, että puhuttavaa löytyy. Eniten pelkään sitä, että jos toinen on heti toiselle kauhea pettymys, niin siinä on ilta pilalla ja kaikkia v*tuttaa.

En anna ekoilla treffeillä.

Yhteistyössä