Pistin avioeropaperit vetämään

• Viestiketjun aloittaja Lihava vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Lihava vaimo
Kyllä se on nyt jo nähty, että ei tuota kiinnosta itsestään huolehtiminen.

Itse pidän kunnostani huolta enkä ole päässyt repsahtamaan, ja vaimolla olisi takuulla ollut aikaa lähteä tuulettumaan ja kuntoilemaan, sen verran hyvin olen kodin hommiin ja lastenhoitoon osaa ottanut. Netissä se vaan istuu ja mässyttää kaiket illat.

Tänään pistin eropaperit vetämään, mässyttäkööt itsekseen. Ei minun tarvitse katsella kotonani tuollaista vetelystä. Ja mitä työkavereiden kanssa on jutellut, siellä on parikin kohtalotoveria jotka miettivät samaa. Ehkäpä ex-vaimomme voisivat perustaa jonkun persjalkaisten läskikommuunin, jossa mässytetään päivät läpeensä ja yritetään saada meikillä näyttämään se kuunaama ihmisen naamalta.

Naisen kirjoittama aloitus :) Sorry, mutta miesten ja naisten kirjoitustyylit yleensä erottaa.
Provon aihe olisi sinänsä ollut hyvä ja varmaan mielipiteitä herättävä, jos kirjoitusasu ja kirjoitustyyli olisi ollut erilainen.

[QUOTE="joonas";28562835]
PS: mekin jutellaan työkavereiden kanssa jatkuvasti naistemme painosta.. ;)[/QUOTE]

Totta. Työpäivät menevät turisten työkavereiden kanssa sisustuksesta, vaatteista ja vaimojen käyttämistä ehosteista ja hajusteista. Kyllä sitä välillä pöyristellään miten jonkun vaimo on voinut valita niin epäsopivan käsilaukun kenkiinsä :O Joillakin naisilla ei sitten ole mitään silmää eri sävyihin.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips

Yhteistyössä