Haluatko kysyä 26-vuotiaalta "suurperheelliseltä" jotakin? :)

• Viestiketjun aloittaja "Nippe"
  • Ensimmäinen viesti
"Nippe"
Mä valmistuin sosionomiksi nyt keväällä. Sitä ennen olen käynyt lukion. Normaali opiskeluaika sosionomiksi on 3,5-vuotta, mutta mulla meni 5-vuotta. Lasten takia opiskelut venyi, mutta ei haittaa :)
Mies on 39v. Insinööri ja johtotehtävissä. Valmentaa myös junioreita ja se on sellainen pieni sivutyö.

"vieras"
[QUOTE="Nippe";28595065]Bruttotulot siis reilusti yli kymppitonnin.

Nousevat*[/QUOTE]

Meneekö sulla brutto ja nettotulot sekaisin kun äsken oli netto 8000-9000 tonnia ja nyt brutto nousee yli kymppitonnin jos menet töihin?

Vai onko sulla vain vilkas mielikuvitus ja haluat viettää aikaa palstalla?

Nippe?
Siis bruttotulot ovat nyt reilusti yli kymppitonnin. En tarkkaan tiedä. Sanoin ihan selvästi asian mielestäni?
Tällä hetkellä nettotulot ovat 8000-9000e kuukaudesta vähän riippuen.
Tulomme tottakai nousevat, kun menen töihin ja silloin tottakai brutto- sekä nettotulot nousevat.

"vieras"
Miksi niin vanha mies? Miten tapasitte, onko hänellä muuta perhettä tai lapsia ennen sinua? Oletko ollut kaikki nämä vuodet kotiäitinä? Onko arki hektistä, oletteko paljon yhdessä miehen kanssa, onko teillä aikaa toisillenne? Lähdettekö aina koko perheen voimin ulkomaille, ette kahdestaan? Kerro jotain itsestäsi niin on helpompi keksiä kysyttävää.

"vieras"
Siis bruttotulot ovat nyt reilusti yli kymppitonnin. En tarkkaan tiedä. Sanoin ihan selvästi asian mielestäni?
Tällä hetkellä nettotulot ovat 8000-9000e kuukaudesta vähän riippuen.
Tulomme tottakai nousevat, kun menen töihin ja silloin tottakai brutto- sekä nettotulot nousevat.
Sitten kun sä menet töihin teillä on varmaankin nettotulot kuukaudessa 15 000e. Eiks niin?

[QUOTE="vieras";28595075]Meneekö sulla brutto ja nettotulot sekaisin kun äsken oli netto 8000-9000 tonnia ja nyt brutto nousee yli kymppitonnin jos menet töihin?

Vai onko sulla vain vilkas mielikuvitus ja haluat viettää aikaa palstalla?[/QUOTE]

Mun mielestä AP sanoi ihan selvästi, että nettotulot ovat nyt 8000-9000e ja bruttotulot nyt reilusti yli kymppitonnin. Ihan kuten meillä. Mulla ei ole HAJUAKAAN bruttotuloistamme, mutta tiedän, että meilläkin nettotulot ovat noin 9000e/kk.
AP myös ihan selvästi sanoi, että tulot nousevat, kun menee töihin. Ei sanonut erikseen, että bruttotulot nousevat tai nettotulot nousevat. Jokainen täysjärkinen tajuaa, että kumpikin tulo silloin nousee.

[QUOTE="vieras";28595097]Sitten kun sä menet töihin teillä on varmaankin nettotulot kuukaudessa 15 000e. Eiks niin?[/QUOTE]

Meillä taitaa bruttotulot olla nyt noin 15.000. Menee yli 5000e veroihin kuussa.

Yhteistyössä