Haluatko kysyä 26-vuotiaalta "suurperheelliseltä" jotakin? :)

• Viestiketjun aloittaja "Nippe"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Nippe";28595297]Euroopassa olen käynyt: Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Saksa, Ranska, Englanti, Italia, Espanja, Slovenia, Zekki, Unkari, Itävalta, Sveitsi, Portugali, Hollanti, Kreikka ja Skotlanti.[/QUOTE]

No jopas olet ehtinyt yhtä sun toista! Minäkin rakastan italialaista jäätelöä ja Roomassa on kyllä tullut käytyä ja muualla Italiassa myös.

"Nippe"
[QUOTE="vieras";28595321]No jopas olet ehtinyt yhtä sun toista! Minäkin rakastan italialaista jäätelöä ja Roomassa on kyllä tullut käytyä ja muualla Italiassa myös.[/QUOTE]

Missä muualla sä olet käynyt? Mä olen joskus lapsena kiertänyt enemmänkin Italiaa. Mikä sun mielestä olisi Rooman veroinen kaupunki? Mä tykkään kyllä Italiasta paljon. Yksi lempikohteitani heti Kanadan jälkeen.
Roomassa oli tosi kallista joka paikassa ja helposti velotti ylihintaa kahviloissa jne.

"vieras"
[QUOTE="Nippe";28595327]Missä muualla sä olet käynyt? Mä olen joskus lapsena kiertänyt enemmänkin Italiaa. Mikä sun mielestä olisi Rooman veroinen kaupunki? Mä tykkään kyllä Italiasta paljon. Yksi lempikohteitani heti Kanadan jälkeen.
Roomassa oli tosi kallista joka paikassa ja helposti velotti ylihintaa kahviloissa jne.[/QUOTE]

Etelä-Italiassa Puglian ja Calabrian maakunnissa, Napolissa, Rooman lisäksi sen ympäristössä, Emilia-Romagnan maakunnassa, Toscanan maakunnassa, Umbrian maakunnassa, Milanossa ja muualla Lombardiassa, Venetsiassa, Torinossa, Ligurian maakunnassa sekä Sardiniassa.

Roomassa on ilman muuta kallista turistikohteiden ympärillä.

"Nippe"
Mä kyllä haluaisin kovasti tutustua koko Italiaan. Pitäisi ehkä vuokrata auto sieltä. Siellä vaan on se liikenne ihan karseaa. Roomassa katselin oikein, niin jokaisessa autossa taisi olla joku kolhaisu.

Miksi ihmisiä kiinnostaa nuo tulot niin kovasti? vajaa kymppitunnon nettulot kuukaudessa ei todellakaan ole mikään ihmeteltävä summa. 120.000e pääomatulot eivät myöskään ole mikään erityisen kummallinen juttu.

Me asumme landella ja täälläkin on vuosittain lehdessä "suurituloisimmat" joilla on pääomatuloja reippaasti yli 100t jokaisella.
No kyllä aika monella suomalaasella on tulot paljo alle kymppitonnin kuukaudes, että kyllä se tuntuu isolta summalta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28595340]Etelä-Italiassa Puglian ja Calabrian maakunnissa, Napolissa, Rooman lisäksi sen ympäristössä, Emilia-Romagnan maakunnassa, Toscanan maakunnassa, Umbrian maakunnassa, Milanossa ja muualla Lombardiassa, Venetsiassa, Torinossa, Ligurian maakunnassa sekä Sardiniassa.

Roomassa on ilman muuta kallista turistikohteiden ympärillä.[/QUOTE]

Niin ja en oikein osaa sanoa, onko Rooman veroista kaupunkia, se on ihan omanlaisensa. Mutta historiaa ja upeita nähtävyyksiä löytyy kyllä muualtakin hyvin paljon.

"vieras"
[QUOTE="Nippe";28595352]Mä kyllä haluaisin kovasti tutustua koko Italiaan. Pitäisi ehkä vuokrata auto sieltä. Siellä vaan on se liikenne ihan karseaa. Roomassa katselin oikein, niin jokaisessa autossa taisi olla joku kolhaisu.[/QUOTE]

Näin on, autolla pääsee kyllä moneen paikkaan, mutta liikenne on aika stressaavaa :D

"vieras"
[QUOTE="Nippe";28595380]Wow, sä olet kyllä nähnyt koko Italian. Naapurimaa Slovenia on muuten todella kaunis maa. Ei ehkä niin historiallinen, mutta ne maisemat![/QUOTE]

No aika paljon ja olen myös kuullut kauniista Sloveniasta, samoin Kroatia on kuulemma kaunis. Eikun matkaa suunnittelemaan :D

"Nippe"
[QUOTE="Niiina";28595406]Mikset ole käynyt Baltian maissa? Outoa. Kun virohan on se paikka, missä nyt ainakin ollaan käyty :D[/QUOTE]

No sanopa se.. Nyt suunnitellaan kyllä, että mentäisiin loppukesästä autolla Viroon. En tykkää oikein käydä laivareissuilla, niin ei ole tullut Viroon lähdettyä. Mutta Baltian maissa haluan vielä käydä.

"Nippe"
Onhan sitä välillä tosi rankkaa. Meillä on onneksi ihan helppoja lapsia. Kaikki ovat aina nukkuneet hyvin yms. Viimeksi kun tytöt nukkuivat kaikki ja pojat lähtivät papan kanssa kalaan, niin oli ihan outoa, kun oli 3h talo aivan hiljainen.

Kyllähän tämä nuorin ehtii vielä yökonsertit aloittaa :) Tähän mennessä nukkunut suht hyvin. Nyt herä varmaan kahdeksan ja puoli yhdeksän välillä tunniksi ja menee sitten nukkumaan.

Esikoinen on siinä mielessä "haastavin", että on kaikista seurankipein. Ei viihdy yhtään yksikseen. Nyt on jo siinä iässä, että paljon kavereiden kanssa ja pikkuveljestä alkaa olla seuraksi.

Yhteistyössä