jeespoks
Asuntomessuilla on paljon harmaata. Se tietää sitä, että tuleva vuosi on harmaan kultakausi.
Juuri näin. Hyvä kirjoitus. Itseasiassa minunkin vanhempien kodissa on ollut harmaata ja beigeä jo ihan alusta saakka. Talo on rakennettu 10-vuotta ennen minun syntymääni.Tuli muuten mieleen, että mikään väri itsessään ei ehkä ole koskaan in tai out, vaan enemmänkin tietty tyyli, jossa eri vuosina käytetään eniten tiettyä väriä.
Harmaa on aina ollut paljon käytetty väri, tyylikäs ja ajaton. Isäni lapsuudenkodissa (rakennettu vuonna 1960) on käytetty paljon harmaata. Mummolassa oli harmaata tapettia ja harmaat lattiat.
Mun vanhempieni kodissa (rakennusvuosi -85) on myös käytetty harmaata esim. tapetissa.
En nyt oikein osaa ehkä kirjoittaa, mitä ajan takaa. Mutta väri ei itsessään ole out, vaan joku tyyli on out tai in ja siinä tyylissä nyt satutaan käyttämään helposti paljon väriä X.
Esim. ei voi sanoa, että valkoiset sohvat ovat out, jos ikean ektorptyyliset maalaisromanttiset hörhelösohvat ovat valkoisena out. Valkoisia sohviahan on miljoona eri mallia.
Moni myös sanoo, että beiget seinät ovat out. Ehkä ne maalaisromanttiset tapetit beigepohjaisena alkaa olla muodista out, mutta kyllähän niitä trendikkäitäkin tapetteja on beigenä.
Tärkeintä on sisustaa oman maun mukaan. Kävn hiljattain ystävän tuliterässä omakotitalosa, jossa oli keittiön kaappien rungot kirsikkaa ja ovet valkoiset. Ei muodikasta, mutta ystäväni on aina haaveillut sellaisesta keittiöstä ja hänestä se oli kaunis ja kodikas.
Olen kyllä erimieltä tästä.Tuli muuten mieleen, että mikään väri itsessään ei ehkä ole koskaan in tai out, vaan enemmänkin tietty tyyli, jossa eri vuosina käytetään eniten tiettyä väriä.
Harmaa on aina ollut paljon käytetty väri, tyylikäs ja ajaton. Isäni lapsuudenkodissa (rakennettu vuonna 1960) on käytetty paljon harmaata. Mummolassa oli harmaata tapettia ja harmaat lattiat.
Mun vanhempieni kodissa (rakennusvuosi -85) on myös käytetty harmaata esim. tapetissa.
En nyt oikein osaa ehkä kirjoittaa, mitä ajan takaa. Mutta väri ei itsessään ole out, vaan joku tyyli on out tai in ja siinä tyylissä nyt satutaan käyttämään helposti paljon väriä X.
Esim. ei voi sanoa, että valkoiset sohvat ovat out, jos ikean ektorptyyliset maalaisromanttiset hörhelösohvat ovat valkoisena out. Valkoisia sohviahan on miljoona eri mallia.
Moni myös sanoo, että beiget seinät ovat out. Ehkä ne maalaisromanttiset tapetit beigepohjaisena alkaa olla muodista out, mutta kyllähän niitä trendikkäitäkin tapetteja on beigenä.
Tärkeintä on sisustaa oman maun mukaan. Kävn hiljattain ystävän tuliterässä omakotitalosa, jossa oli keittiön kaappien rungot kirsikkaa ja ovet valkoiset. Ei muodikasta, mutta ystäväni on aina haaveillut sellaisesta keittiöstä ja hänestä se oli kaunis ja kodikas.
Hyvä, kiva ettei kaikki ole aina samaa mieltä.Mä olen sun kanssa taas erimieltä. Oletko siis sitä mieltä, että sinistä sohvaa ei voi löytää tyylikkäänä ihan vain siksi, koska se on sininen?
Kyllä värit ovat muodissa ja ymmärtääkseni myös lau1234 ymmärsi tämän.
Minä(kin) olen tästä eri mieltä. Silloin kun joku väri on totaalisen poissa muodista, sitä ei välttämättä kauppojen perusvalikoimissa edes ole saatavilla, sen sijaan niitä muotivärejä on hyllymetreittäin.Tuli muuten mieleen, että mikään väri itsessään ei ehkä ole koskaan in tai out, vaan enemmänkin tietty tyyli, jossa eri vuosina käytetään eniten tiettyä väriä.