Hakutulokset

1. B

Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

Tulipas tilattua ekat vauvavaatteet, ellokselta ihana nallehaalari ja valkoisia bodyja 56 ja 62 koossa. Nyt olen onnellinen kun oon saanu ostettua edes jotain. :D Huoh, tänään taas töihin...voi että oon niin kade kun mies saa jäädä kotiin ja lähetä lasten kanssa rantsuun.
  2. B

Tästä päivästä tulee niin ikimuistoinen!!

:heart: Häät ovat niin ihania.
  3. B

Onnellisuus pino!!

Mies :heart: Lapset :heart: Marraskuussa syntyvä vauvamme :heart: Koti :heart: Aamukahvi terassilla :heart: Kesä ja aurinko :heart: Ystävät :heart: Siinä alkuun asioita jotka tekevät minut onnelliseksi. =)
  4. B

Tommy Tabermann on kuollut

Täyttymys On elettävä käsi sydämellä Kunnes käsi muuttuu sydämeksi, sydän kädeksi Kunnes on yhdentekevää kummalla ojentaa. Kiitoskorteissamme käytetty runo.
  5. B

Ihanaa Pirtsi, varmasti kivi vierähti sydämmeltä! :hug: jenspa voi harmi tuota sun miestäsi..sulla on oikeus olla vihainen mielestäni miehesi juopottelusta ja menemisistä, mun mielestä lapsen tullessa pitäisi asioita laittaa uudelleen tärkeysjärjestykseen, siis jo siinä vaiheessa kun vauva...
  6. B

alhainen hb raskaana! miten teillä oireillut?

No mulla oli ekassa neuvolassa 106, nousi stten kun alotin rautakuurin 116, nyt taas laskenut 105 vaikka syön rautaa päivittäin. Mulla lähinnä oireilee väsymyksenä, voisin nukkua kellon ympäri.
  7. B

Antaisitko 3,5 vuotiaan hyppiä laiturin päästä

No en antaisi vaikka olisi mitkä kellukeet ja aikuisia vedessä.
  8. B

Vauvalle oma huone?

Varmastikkin onnistuu, miksipä ei onnistuisi, mutta itse en kyllä lähtisi tohon, melläkun on kaikki muksut siirtyneet omaan huoneeseen viimestään 6kk iässä.
  9. B

Kaupungilla käyty hypistelemässä mutta en saanut ostetuksi mitään mikä on todella outoa minulta! Jotenkin kun ei tiedä vielä vauvan sukupuolta niin en osaa yhtään ostaa, valkoisia ja ruskeita bodyja/housuja tieteskin voisi ostaa ja niihin sitten yhdistellä tyttö/poika värejä mutta en saanut...
  10. B

Toi oksitosiini tekee muuten synnytyksestä helvettiä, esikoisen aikaan mulle laitettiin tota kans ja supistuksissa ei ollut taukoa yhtään. Mä olin tosi kipeä, ahdistunut ja tilanne oli ihan absurdi. Siitä mulle jäikin varmaan synnytyspelko..kakkosen aikaan ei käytetty oksitosiinia ollenkaan vaan...
  11. B

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Onnea taas ultrakuulumisista kaikille! Itsellä alkoikin nyt parin päivän vapaa, olin kas viime yötä töissä ja kylläpä tuntuvat raskailta tosiaan tässä tilassa. Vaikka päivällä saisikin nukuttua niin siltkin on ihan pöhnässä kun ei se uni jotenkin ole samanlaista kuin yöllä...
  12. B

Yövuorosta päivää! Tulin vaan valittamaan väsymystä ja sitä että olen saanut seurakseni ihanat liitoskivut/ rehelliset selkäkivut. Jokaisen liikenevän hetken olen maannut selällään kahvihuoneessa. Jee. :/ oi tätä ihanaa keskiraskautta. Onnea kaikille ultrakuuulumisista, tulisipa 8. päivä...
  13. B

Juu muarin viestit hieman useaan kertaan tulleet. :D Tulin hehkuttamaan että quinny speedit saapui ja tämä mama is very happy! Juu ja eilen poksuttiin rv 19! :heart:
  14. B

Oho, Muarin viesti taas tullut useaan kertaan. Tulin hehkuttamaan että quinny speedimme saapuivat ja tämä mama is very happy! :D
  15. B

Nuista mahakivuista joku kyseli, jos kivut on niin kipeitä ettei voi liikkua niin ottasin kyllä selvää, itellähän nuita kipuja oli selän puoellla. Yleensäkkin oon pitäny ohjenuorana että kaikki kipu mikä menee yli "sietokyvyn" pitää tutkia, raskauteenhan liityy ns. normaaleja kipuja mutta...
  16. B

Mullakin on työsoppari elokuun loppuun niinkuin baby10 ja Evenylla, en aio edes kysyä jatkaako koska tuskin jatkaisi ja itekkin jään mielellään jo lomailemaan. Toisekseen pitää käydä vielä koulunpenkilläkin joten se siitä. Tosiaan juhannus juhlittu, selkäpoltot on hävinneet ja sieltä...
  17. B

Forumissa nähtyä!! *SHOKISSA*

Samaa mieltä. Mutta huvittava tapaus kyllä.
  18. B

No ohhoh. Enpä ole moista kuullut. :o No sitten odotellaan josko meidän oh soittaa ja käskee töihin. ;) Noh, tuskimap olen niin korvaamaton työntekijä. :whistle: Juu ja ainiin hyvää juhannusta! :)
  19. B

Nöyränä ja häpeissään sitten soitin oh:lle että tämän tytön saikku jatkuu. Mies piti eilen palopuheen että en varmaan mene töihin kun kerran sairaslomaa määrätty ihan ihteni ja myös työnantajan takia. Eikai se ole laillistakaan jos sairaslomalla menee töihin ja jotain sattuu että kuka sitten on...

Yhteistyössä