Forumissa nähtyä!! *SHOKISSA*

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
älä nyt, anna ihmisen olla jos kuitenkin pukeutuu.
se voi ajatella susta samaa, et hyi tuotakin :)
Ajatelkoon ihan rauhassa :), mutta veikkaan että 99% ihmisistä EI pidä sopivana sitä, että naisella näkyy sukupuolielimet, takapuoli ja tissit julkisilla paikoilla päiväsaikaankin. Samassa bussissa tuo on kulkenut ja ihmisten ilmeet on aika paljon puhuvia.

Joku mielenterveyspotilashan hän toki on, eli sinänsä käy kyllä sääliksi, vaikka näkykin on todella karsea.

vieras
Heh, mä näin myös bussissa tänään yhden vanhemman leidin, jolla oli niin lyhyt minihame, että istuessaan penkillä sieltä hameen alta paistoi valkoiset puuvillapikkarit. Noh, ei se vielä mitään, mutta kun sieltä pikkareiden läpi tunki tädin häpykarvat läpi, se se vasta kaunis näky olikin...

Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:
Lilii, nyt en uskalla mennä Forumiin. Pitäisi mennä sitä kautta kampaajalle. Apua.
Kiertotie on paras vaihtoehto :| :|
(Hauskaa juhannusta ja hyvää lomaa!!)
Kiitos samoin.
Mutta kun kampaaja on siellä Kampissa, niin riski on liian suuri ; )

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja paradies:
Ja mä kauhistelin jo kun jonkun stringit näkyi läpi mustien pitsileggareiden alta! :eek:
Mulle riittää, kun jollakin on mustat alushousut valkoisten kesähousujen alla.
Mua kauhistutti kerran, kun yhdellä miehellä oli valkoisten kesähousujen alla mustat stringit :xmas:

Se oli 2002 muistaakseni, ja se näky on jotenkin yhä muistissa.

Uuu, uskomattoman hehkeä näky ollut varmasti...ties vaikka edelläkulkija muodissa ja ensi kesänä puolet palstalaisista kulkee vaalenpunaiset pistikledjut päällä, ja ilman alusvaatteita tietysti ;) :xmas:

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mua kauhistutti kerran, kun yhdellä miehellä oli valkoisten kesähousujen alla mustat stringit :xmas:

Se oli 2002 muistaakseni, ja se näky on jotenkin yhä muistissa.
Voi kun tulis ukkokulta äkkiä töistä näyttämään ahteriaan, niin sais tuon mainitsemasi näyn pois mielestä... :eek: :D

Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Voi kun tulis ukkokulta äkkiä töistä näyttämään ahteriaan, niin sais tuon mainitsemasi näyn pois mielestä... :eek: :D
Se oli oikeesti huvittava tilanne :D

Asuin Turkissa, mun veli & veljen kaveri+tyttöystävä oli siellä lomalla. Käveltiin pääkatua, joku turisti (oliskohan ollut israelista, hepreaa mun mielestä puhui) oli yleisöpuhelimessa, seisoi silleen että toinen jalka oli kiven päällä ja perse oli niinsanotusti oikein hyvin esillä. Veljen kamu pysähtyi, katsoi pitkään, ja sanos sitten että "voi helvetti, kattokaa, tol äijällä on stringit!". Ei se näin kerrottuna naurata, mutta silloin meinattiin tukehtua :snotty: kun oli alkuilta, olut tai kaksikin nautittu, ja mielentila sellainen että kaikki nauratti.

Yhteistyössä