She-na
Kiesus sentään!! Mullaki on semmoset pinkit pitsiset leggarit, pitääpä tästä lähtien olla erittäin tarkkana kun jonnekin lähdössä niihin sonnustautuneena...
Joo, olen ihan tositosi shokissa yhä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fa:Tarkoitat varmaan verkkokalvoillesi, tärykalvothan on korvassa
Ajatelkoon ihan rauhassa , mutta veikkaan että 99% ihmisistä EI pidä sopivana sitä, että naisella näkyy sukupuolielimet, takapuoli ja tissit julkisilla paikoilla päiväsaikaankin. Samassa bussissa tuo on kulkenut ja ihmisten ilmeet on aika paljon puhuvia.Alkuperäinen kirjoittaja just joo:älä nyt, anna ihmisen olla jos kuitenkin pukeutuu.
se voi ajatella susta samaa, et hyi tuotakin
Tämä oli hoikka - ei yhtään auta :$Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Lienee sukua sille nuorehkolle parisataakiloiselle turkulaisnaiselle, joka pukeutuu samaan tapaan :$ :x |O
Eli näkyy etu- ja takapylly ja utareet ihan täysin. Hyi helvetti!
Kiertotie on paras vaihtoehto :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:Lilii, nyt en uskalla mennä Forumiin. Pitäisi mennä sitä kautta kampaajalle. Apua.
Kiitos samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiertotie on paras vaihtoehto :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:Lilii, nyt en uskalla mennä Forumiin. Pitäisi mennä sitä kautta kampaajalle. Apua.
(Hauskaa juhannusta ja hyvää lomaa!!)
Miks kysyt kun tiesit kuitenkin?Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Eniten mua kiinnostais tietää et mikä helv. on etupylly ja takapylly?!?
Mulla kun on vaan pimppi ja peppu...
Mulle riittää, kun jollakin on mustat alushousut valkoisten kesähousujen alla.Alkuperäinen kirjoittaja paradies:Ja mä kauhistelin jo kun jonkun stringit näkyi läpi mustien pitsileggareiden alta!
Mua kauhistutti kerran, kun yhdellä miehellä oli valkoisten kesähousujen alla mustat stringit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Mulle riittää, kun jollakin on mustat alushousut valkoisten kesähousujen alla.Alkuperäinen kirjoittaja paradies:Ja mä kauhistelin jo kun jonkun stringit näkyi läpi mustien pitsileggareiden alta!
Voi kun tulis ukkokulta äkkiä töistä näyttämään ahteriaan, niin sais tuon mainitsemasi näyn pois mielestä...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mua kauhistutti kerran, kun yhdellä miehellä oli valkoisten kesähousujen alla mustat stringit :xmas:
Se oli 2002 muistaakseni, ja se näky on jotenkin yhä muistissa.
Se oli oikeesti huvittava tilanneAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Voi kun tulis ukkokulta äkkiä töistä näyttämään ahteriaan, niin sais tuon mainitsemasi näyn pois mielestä...
Samaa mieltä. Mutta huvittava tapaus kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja leggings are not pants so cover your ass!!!:että silleen, tiedoksi muillekkin.