alhainen hb raskaana! miten teillä oireillut?

• Viestiketjun aloittaja masukas
  • Ensimmäinen viesti
masukas
itsellä veri 112 ja rv 13 menossa.
rv 6 kun otettiin verikokeet oli arvo 135 joten on aika paljonkin tuosta laskenut.

hengästyn helpolla
verta tulee nenästä
väsyttää
tummat silmänaluset
heikottaa

voiko tämä heikotus ja hengästyminen johtua tuosta? tuntuu välillä että tajulähtee.

No mulla oli ekassa neuvolassa 106, nousi stten kun alotin rautakuurin 116, nyt taas laskenut 105 vaikka syön rautaa päivittäin. Mulla lähinnä oireilee väsymyksenä, voisin nukkua kellon ympäri.

ap
odottelen juur että terkka soittelee ja kertoo onko tuo veri tuosta vielä laskenut kun kävin aamulla verikokeissa. tämä hengästyminen on ihan hirveää kun ei tarvitse kun vessaan kävellä niin ihan hengästynyt olen.

rv31
mulla 120 ekas neuvolassa hb... rv29 sitten olikin 98.. tasaisesti pudonnut koko raskausajan... siihen asti söin vain "lasten" rautatabletteja... kahdes viikossa nousi obsidan kuurilla 116:een. Mulla kans lenkillä alkoi hengästyttää ihan eri tavalla kuin ennen tuon hb:n laskemista alle sadan... neuvolas sano et liittyy siihen. Päänsärkyä oli myös parin viikon ajan joka päivä. Nyt taas normaali olotila =)

anni
itsellä nyt 35+ ja hb ollut viimeiset 3 kk 100 kieppeillä, syön nestemäistä plus kapselirautaa...hengästyttää ihan kamalasti koko ajan (myös pään kääntäminen, syöminen jne.) ja väsyttää...mutta enää kk:n päivät jäljellä tätä oloa, ainakin toivonmukaan!!!

Yhteistyössä