Tähän ei ole mitään lisättävääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tätä se minun uneni siis tiesi...
ihastuttava persoona kaikin tavoin, loistava runoilija jonka runot osuivat minua aina suoraan sydämeen. parhaat lähtee liian aikasin, RIP Tommy :'(
:hug: Voimia ja jaksamisia!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Jotenkin kolahtaa tuo uutinen kovasti, vaikka vieras ihminen on.Lähinnä sitä syystä, että isälläni löydettiin toukokuussa metastaasi aivoista (keuhkosyöpä leikattin keväällä ja siitä lähtenyt etäpesäke joka sattumalta jälkitarkastuksessa löydettiin ja kaiken piti olla ok...).Tila edennyt aika nopeasti.Nyt terveyskeskuksen vuodeosastolla kohtuu kunnossa, mutta aj oittaisista muistihäiriöistä kärsii.Sädehitoa on annettu, mitään ei voida tehdä muuta.Tila etenee omaa vauhtia. DNR päätös on tehty... Raskaita aikoja eletään täälläkin ja oman rakkaan isän sairastaminen on musertavaa
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen::hug: Voimia ja jaksamisia!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Jotenkin kolahtaa tuo uutinen kovasti, vaikka vieras ihminen on.Lähinnä sitä syystä, että isälläni löydettiin toukokuussa metastaasi aivoista (keuhkosyöpä leikattin keväällä ja siitä lähtenyt etäpesäke joka sattumalta jälkitarkastuksessa löydettiin ja kaiken piti olla ok...).Tila edennyt aika nopeasti.Nyt terveyskeskuksen vuodeosastolla kohtuu kunnossa, mutta aj oittaisista muistihäiriöistä kärsii.Sädehitoa on annettu, mitään ei voida tehdä muuta.Tila etenee omaa vauhtia. DNR päätös on tehty... Raskaita aikoja eletään täälläkin ja oman rakkaan isän sairastaminen on musertavaa
voimia sinulle :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Jotenkin kolahtaa tuo uutinen kovasti, vaikka vieras ihminen on.Lähinnä sitä syystä, että isälläni löydettiin toukokuussa metastaasi aivoista (keuhkosyöpä leikattin keväällä ja siitä lähtenyt etäpesäke joka sattumalta jälkitarkastuksessa löydettiin ja kaiken piti olla ok...).Tila edennyt aika nopeasti.Nyt terveyskeskuksen vuodeosastolla kohtuu kunnossa, mutta aj oittaisista muistihäiriöistä kärsii.Sädehitoa on annettu, mitään ei voida tehdä muuta.Tila etenee omaa vauhtia. DNR päätös on tehty... Raskaita aikoja eletään täälläkin ja oman rakkaan isän sairastaminen on musertavaa
tabermanin suosituin runo taitaa olla tämä. ihana runo on =)Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:Vaikka tää on lehdestä kopsattu enkä ennen kuullut, kosketti tää mua niin paljon että laitan sen tännekkin::
Pieni laulu ihmisestä
Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmiselle,
ollakseen itse ihminen.
Lämpimin peitto on toisen iho,
toisen ilo on parasta ruokaa.
Emme ole tähtiä, taivaan lintuja,
olemme ihmisiä, osa pitkää haavaa.
Ihminen tarvitsee ihmistä.
Ihminen ilman ihmistä
on vähemmän ihminen ihmisille,
vähemmän kuin ihminen voi olla.