Hakutulokset

1. B

mitä mieltä tästä asunnosta?

Kiva on, perus koti ja laittamalla saa kivemman. Lattiat oli mielestäni kauniit ja noi sisäovet joissa ruutuikkunat. ja mikä parasta toi hinta on todella edullinen! Ikäkuunapäivänä ei meiltä päin löytyisi vastaavaa asuntoa tohon hintaan. =)
  2. B

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Silent whisper: Juu lapsivettä jos epäilee että lorisee niin kannattaa kyllä tarkistuttaa asia, mun kaverilla tihkui rv 15 eteenpäin, ei ite ollenkaan ollut asiaa ajatellut että vois olla, oli luullut että on vaan vetistä valkovuotoa, sitten ultranneet muusta syystä ja huomanneet että lapsivettä...
  3. B

Onnea taas kaikille ultrakuulumisista! :heart: Lekurilla käyty ja antoi lähetteen äippäpolille kun tk:ssa ei ollut enää labra auki ja siellä ei ole tarvittavia vehkeitä ultraamiseen. Käytiin siis kiekka äpolilla, kaikki kunnossa, vauva on kuulemma vilkas :heart: , lapsivettä normaalisti...
  4. B

Mulla olis aika suuhygienistille ens viikon perjaintaina juurikin hammaskiven poistoon. Mulle on tehty se aikasemminkin ja not very fun. Sitten hammastarkastukseen on aika elokuussa, mulla on helposti reikiintyvät hampaat joten melko varma nakki että jotain operoitavaa tulee. :$...
  5. B

Mistä nettikaupasta hyviä ja laadukkaita lasten kenkiä?

Kiits! :flower: onkos lisää?
  6. B

Mistä nettikaupasta hyviä ja laadukkaita lasten kenkiä?

Esikoiselle pitäis hankkia hyvät kävelykengät kesää ja syksyäkin silmällä pitäen. Suositelkaas jotain. :)
  7. B

Alaselän polttelusta taaas kysyn...

Mitä muuta se voisi olla? Ja miten ne niitä tutkii, ottaa jotain näyttetä?
  8. B

Paljonko tullut painoa raskaana RV 13 mennessä?

Mulla oli lähteny 1kg painoa.

Yhteistyössä